  • Data: 2004-07-18 16:19:11
    Temat: Re: kontrolerzy biletów, a Konstytucja
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał(a)
    w news'ie: news:cde5sf$22c$1@inews.gazeta.pl

    > [.....................]
    > konfigurowalem wiecej nie bede

    Jak to "konfigurowałem".? Gdybyś to robił to
    czytnik byłby skonfigurowany, a przecież nie
    jest.

    > bo to mialbyc krzyk.
    > " 2.to nie FORUM!! a grupa dyskusyjna"- rzeczywiscie same wielkie
    > litery"

    Nie rozumiem co "forum" ma do "Usenetu-grup dyskusyjnych".?
    Tu i tu obowiązują jakieś zasady, ale jedno i drugie to są dwie
    inne sprawy_tematy. W Usenecie nie krzyczy się bo to jest
    oznaką złego wychowania.

    > Nie wiem teraz o czym mowisz.

    Nie wiesz dlatego bo zacząłeś pisać posty nie
    zapoznając się z zasadami obowiązującymi
    w Usenecie. To tak jak ta przysłowiowa baba
    co "napierw robi, a później myśli", ale cóż...

    Zanim napiszesz nowy post przeczytaj zawartość
    poniższych linków, a wierzę, że już takich pytań
    nie będziesz zadawał:
    http://klub.chip.pl/wincat2/netykieta.htm
    http://klub.chip.pl/wincat2/estetykieta.htm
    http://klub.chip.pl/wincat2/oekonf.htm
    http://klub.chip.pl/wincat2/oebugs.htm
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
    http://www.wsp.krakow.pl/papers/netykiet.html
    http://www.grush.one.pl/netykieta.html
    http://rtfm.bsdzine.org

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "(...) Wracając do domu zajechałem do złego domu i