  • Data: 2004-07-19 13:19:13
    Temat: Re: kontrolerzy biletów, a Konstytucja
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał(a)
    w news'ie: news:cdg32f$3av$1@inews.gazeta.pl

    > moze pod innym systemem bylem w kazdym razie konfigurowlame
    > [...................]

    Przecież podana tam instrukcją jest tzw. "dla małp"
    (obrazkowa) i trzeba dużo złej woli aby wg. niej
    nie skonfigurować czytnika.

    Pod podanymi przeze mnie adresami wszystko było
    wyjaśnione - na link nie patrzy się, a "klika" i
    patrzy się_czyta na to co się otworzy.

    > srac tez Pan chodzi z intrukcja?

    Nie, bo znam ją na pamięć, ale gdy np. przypadkiem
    znajduję się w kościele i gdy wszyscy klękają to ja to
    także czynie, chociaż nie wiem po co i pewnie przed
    wejściem do meczetu zdjąbym buty także nie wiedząc
    po co to robię. Po prostu chcę uszanować zwyczaje,
    obyczaje jakie stosuje_obchodzi gospodarz.

    > Chcialbym zauwazyc, ze moj niezwykle dopracowany podpis "P." to jest
    > podpis, a nie sygnaturka (P. - inicjal,)
    > czy stopka dodawana automatycznie! Choc dla niektorych moze stanowic
    > problem zrozumienie tego.
    > podpis m IV, D. -u, Ms. ~sie; lm M. -y
    > [..................]

    I tu zwaliłeś mnie z nóg. Sądziłem, że skoro nie potrafisz
    skorzystać z podanych Ci linków to i nie potrafisz znaleźć
    tego słownika... ;-)
    Mylisz pojęcia, podpis to sygnatura i odwrotnie.
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=59754
    sygnatura
    1. znak, napis rozpoznawczy mający znaczenie podpisu>
    Sygnatura banku.
    Postawić swoją sygnaturę.

    Twój "inicjał" jest *znakiem* , a znak to sygnatura_podpis.

    Pomijając "naukowe" określenia tych znaków_inicjałów,
    wszystko co jest pod właściwym tekstem posta powinno
    być przy cytowaniu wycinane i gdy to "coś" znajduje się
    pod delimiterem, to prawidłowo update'owany i skonfigurowany
    czytnik, automatycznie sam to wytnie - rozumiesz.?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Alkohol konserwuje wszystko, z wyjątkiem: tajemnic i honoru."