  • Data: 2004-07-19 14:22:47
    Temat: Re: kontrolerzy biletów, a Konstytucja
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > I tu zwaliłeś mnie z nóg. Sądziłem, że skoro nie potrafisz
    > skorzystać z podanych Ci linków to i nie potrafisz znaleźć
    > tego słownika... ;-)

    skoro nie (..) to co,

    > Mylisz pojęcia, podpis to sygnatura i odwrotnie.
    > http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=59754
    > sygnatura
    > 1. znak, napis rozpoznawczy mający znaczenie podpisu>
    > Sygnatura banku.
    > Postawić swoją sygnaturę.
    >
    > Twój "inicjał" jest *znakiem* , a znak to sygnatura_podpis.

    mi to bardziej pod wizytowke podchodzi.

    > Pomijając "naukowe" określenia tych znaków_inicjałów,
    > wszystko co jest pod właściwym tekstem posta powinno
    > być przy cytowaniu wycinane i gdy to "coś" znajduje się
    > pod delimiterem, to prawidłowo update'owany i skonfigurowany
    > czytnik, automatycznie sam to wytnie - rozumiesz.?

    Pod swoim tesktem sie podpisuje i jezeli ktos czyta MOJ tekst to bedzie
    widziec ze jest mojego autorstwa,
    i jezeli chce moze sobie sam wyciac.
    Co innego jak by byla dolaczona reklama, wierszyk czy jakies inne badziewie.

    i oczywiscie OE nie jest prawidlowym czytnikiem ,a najlepszy jest ten
    ktorego uzywa Pan.

    pozdrwiam serdecznie, EOT, prosze mnie nie pouczac na temat konfiguracji
    czytnika.
    Błąd ortograficzny? Ok, cos nie zrozumiale napisane ? Ok, ale nie literowki
    czy
    konfiguracja czytnika.

    P.