  • Data: 2004-07-19 14:52:02
    Temat: Re: kontrolerzy biletów, a Konstytucja
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał(a)
    w news'ie: news:cdglg3$nhd$1@inews.gazeta.pl

    > [...................]
    > i jezeli chce moze sobie sam wyciac.
    > [..................]

    Czyli olewanie ogólnie ustalonych zasad. Jak to
    się nazywa.? Bezczelność, chamstwo, ignorancja.?
    Nie wiem, ja tylko pytałem. ;-)

    > i oczywiscie OE nie jest prawidlowym czytnikiem ,a najlepszy jest ten
    > ktorego uzywa Pan.

    Nie wiem jaki komuś jest, ale go używam i chwalę go sobie.
    Po prostu, po dodaniu kilku "programów towarzyszących"
    nie mam mu nic do zarzucenia.

    > (...) prosze mnie nie pouczac na temat konfiguracji
    > czytnika.

    Myślałem, że będziesz wdzięczny ;-) , że ktoś chciał
    Ci pomóc w czymś co Cię, niestety, przerasta.

    > Błąd ortograficzny? Ok, cos nie zrozumiale napisane ? Ok, ale nie
    > literowki czy
    > konfiguracja czytnika.

    To, to chyba "na zaś" napisałeś bo przecież w tym wątku
    nie poruszaliśmy sprawy błędów i literówek.?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Wszystko co kradzione to czysty zysk."