  • Data: 2004-07-19 09:08:15
    Temat: Re: kontrolerzy biletów, a Konstytucja
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak to "konfigurowałem".? Gdybyś to robił to
    > czytnik byłby skonfigurowany, a przecież nie
    > jest.

    moze pod innym systemem bylem w kazdym razie konfigurowlame wedlug tej
    strony,
    kilk adni temu zmienialem czcionke , ktos zwrocil uwage, jednak, nie jest to
    tak
    wkurzajce jak pisanie nad cytatem, nawet bez "przerwy", to jest po prostu
    nieczytelne.
    A co do forum, to tak jak Pan powiedzial na samochod motocykl, nie musze
    swiecic przykladem
    by zwrocic uwage na tak rażące bledy.

    Pozdrawiam
    P.

    Ps.

    > Nie rozumiem co "forum" ma do "Usenetu-grup dyskusyjnych".?
    > Tu i tu obowiązują jakieś zasady, ale jedno i drugie to są dwie
    > inne sprawy_tematy. W Usenecie nie krzyczy się bo to jest
    > oznaką złego wychowania.

    nie wiem skad taka zasade Pan wziłął, wiem tylko ze duze litery oznaczaja
    krzyk,
    i tak wlasnie w tym przypadku mialo byc.

    > Nie wiesz dlatego bo zacząłeś pisać posty nie
    (...)
    > nie będziesz zadawał:
    > http://klub.chip.pl/wincat2/netykieta.htm
    (...)
    > http://rtfm.bsdzine.org

    srac tez Pan chodzi z intrukcja?

    "4. Umieść swój wielce dopracowany podpis pod delimiterem."

    Chcialbym zauwazyc, ze moj niezwykle dopracowany podpis "P." to jest podpis,
    a nie sygnaturka (P. - inicjal,)
    czy stopka dodawana automatycznie! Choc dla niektorych moze stanowic problem
    zrozumienie tego.

    podpis m IV, D. -u, Ms. ~sie; lm M. -y
    1. <nazwisko (imię), rzadziej godło, inicjały, napisane zwykle
    własnoręcznie>
    Czytelny, własnoręczny, zamaszysty podpis.
    Podpis na dokumencie.
    Podpis pod aktem, pod deklaracją, pod oświadczeniem.
    Podrobić, sfałszować czyjś podpis.
    Stwierdzać własnoręczność podpisu.
    ? Kłaść, składać podpis pod czymś, na czymś; opatrywać coś podpisem
    <podpisywać się pod czymś, na czymś; podpisując jakiś dokument wyrazić zgodę
    na coś, zatwierdzić coś>

    2. <potwierdzenie pisma, nadanie mu ważności przez napisanie własnego
    nazwiska; podpisanie>
    Przedstawić dokumenty, papiery do podpisu.