  • 1. Data: 2002-10-23 17:59:46
    Temat: kontrola - protokol - przeszukanie itp
    Od: "Grzes" <g...@...com>

    Miesiac temu mialem kontrole z URTiU-u. ( Urzad Regulacji Telekomunikacji
    itp) Chodzilo o uzywanie urzadzeni radiowych ( kart sieciowe ) bez
    zezwolenia. Panowie skontrolowali, napisali w protokole, ze bez zezwolenia i
    pojechali. Obecna przy zamieszaniu Policja zabrala sprzet. Po 2 dniach udalo
    mi sie przekonac nieco URTip, ze na takie zabawki zezwolenia nie potrzeba.
    Aczkolwiek niechetnie ale przyznali sie do tego i przefaksowali do Policji
    pisemko, ze hmmm, sorry pomyłka. Policja na wszelki wypadek wyparla sie
    wszystkiego. Na szczescie Prokuratura oddala mi moje zabawki.
    Ale. policja troche dziwnie sie zachowuje. mimo, ze dostala z URTiPu pisme,
    ze niepotrzebne jest zadne zezwolenie dalej "weszy" Bylem juz wezwany,
    przesluchiwany itp. A na jutro zapowiedzial sie Pan Komisarz. Chce zrobic
    zdjecia sprzetu. Sprawa na razie lezy w prokuraturze.
    Wpuscic Komisarza na piekne oczy czy twardo zadac nakazu przeszukania ?
    przez telefon twierdzil, ze chce tylko zrobic zdjecia sprzetu ( tego raz
    zabranego i zwroconego)

    Grzes

  • 2. Data: 2002-10-25 06:31:45
    Temat: Re: kontrola - protokol - przeszukanie itp
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Mozesz podac wiecej danych ? Jaki sprzet miales ?

    Fantom

  • 3. Data: 2002-10-27 07:26:19
    Od: "Grzes" <g...@...com>

    Chodzilo o tzw WAP-y. ( bezprzewodowe punkty dosepowe) Pracujące z dozwolona
    moca, posiadajace swiadectwa zgodnosci. Rozne modele m/in Rangelan, Linksys.
    Protkol pokontrolny URTIPu stwierdzal, ze nie posaadam zezwolenia ("uzywanie
    urzadzen radiowych bez wymaganego zezwolenia") To wystarczylo policji aby
    zabezpieczyc sprzet. Po kilku dniach udalo mi sie w koncu wyjasnic w
    URTIPie, ze zgodnie z nowa ustawa NIE jest wymagane zadne zezwolenie. Troche
    byli zaskoczeni, ale wyslali faks do Policji, ze "po analizie danych
    zebranych w czasie kontroli stwierdza sie, ze NIE jest potrzebne zezwolenie"
    Prokuratura nakazala zwrocic sprzet. Zabawki odebralem, a teraz polcjant
    dzwonie i chce jeszcze raz obejrzec urzadzenia i zrobic zdjecia calej
    instalacji. Nie bardzo mi sie to podoba, bo konfiguracja jest dosc nietypowa
    i wlozylem w nia sporo mojej wiedzy i czasu. A nie chcialbym zeby ktos
    zerzna pomysl.

    Grzes

  • 4. Data: 2002-11-02 20:53:08
    Od: "666" <j...@o...pl>

    A w ogóle to jakim prawem weszli??
    JaC

  • 5. Data: 2002-11-02 21:03:15
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ap6o90$nsm$1@news2.tpi.pl> Grzes napisał(a):
> [...]
    > Wpuscic Komisarza na piekne oczy czy twardo zadac nakazu przeszukania ?
    > przez telefon twierdzil, ze chce tylko zrobic zdjecia sprzetu ( tego raz

    Sprawa zasadnicza - czy masz protokół z przeszukania i zarekwirowania sprzętu?
    Kategorycznie powinieneś czegoś takiego żądać - oni nic nie mogą bez protokołu
    zrobić.
    --
    Samotnik