  • 1. Data: 2002-10-23 16:11:32
    Temat: Skazany chce do jechac do Czech :(
    Od: "Bezy" <b...@b...pl>

    No mam małe pytanko: Jestem skazany na 1 rok w zawieszeniu na 4 lata o
    przestępstwo z art310 par.2 kk . Moje pytania to:

    - czy moge opuszczać granice państwa (np. do czech po zakupy :) )
    -czy moge w przyszłości chodzić na kurs Agenta celnego i pracowac w tym
    fachu

    ---------------------
    Bezy

  • 2. Data: 2002-10-23 16:29:28
    Temat: Re: Skazany chce do jechac do Czech :(
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > -czy moge w przyszłości chodzić na kurs Agenta celnego i pracowac w tym
    > fachu

    kodeks celny:

    Art. 257. § 1. Na listę agentów celnych wpisuje się osobę fizyczną, jeżeli
    spełnia następujące warunki:

    1) posiada obywatelstwo polskie,

    2) ma pełną zdolność do czynności prawnych,

    3) korzysta z pełni praw publicznych,

    4) posiada co najmniej średnie wykształcenie,

    5) nie jest skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko
    dokumentom, mieniu, przestępstwo gospodarcze lub przestępstwo skarbowe,

    6) swoim postępowaniem daje rękojmię prawidłowego wykonywania czynności
    agenta celnego,

    7) złożyła z wynikiem pozytywnym egzamin na agenta celnego przed komisją
    egzaminacyjną, powoływaną przez Prezesa Głównego Urzędu Ceł,

    8) wystąpiła z wnioskiem o wpis na listę agentów celnych, nie później niż w
    okresie 2 lat od spełnienia warunku określonego w pkt 7.

    pozdr
    ssj5

  • 3. Data: 2002-10-23 17:47:19
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > No mam małe pytanko: Jestem skazany na 1 rok w zawieszeniu na 4 lata o
    > przestępstwo z art310 par.2 kk . Moje pytania to:
    >
    > - czy moge opuszczać granice państwa (np. do czech po zakupy :) )
    Mozesz sobie jechac gdzie tylko chcesz - o ile mozliwosci takiej nie masz
    ograniczonej z innego powodu.

    > -czy moge w przyszłości chodzić na kurs Agenta celnego i pracowac w tym
    > fachu
    Chodzic na kurs mozesz, ale jak napisal ssj5 w swoim poscie, do momentu
    zatarcia skazania (czyli 4 i pol roku od uprawomocnienia sie wyroku) nie
    mozesz zostac wpisany na liste.

    Willa dla Millera za 1,5 mln zl... >>> http://link.interia.pl/f1671