    From: "Grzes" <g...@...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kontrola - protokol - przeszukanie itp
    Date: Wed, 23 Oct 2002 19:59:46 +0200

    Miesiac temu mialem kontrole z URTiU-u. ( Urzad Regulacji Telekomunikacji
    itp) Chodzilo o uzywanie urzadzeni radiowych ( kart sieciowe ) bez
    zezwolenia. Panowie skontrolowali, napisali w protokole, ze bez zezwolenia i
    pojechali. Obecna przy zamieszaniu Policja zabrala sprzet. Po 2 dniach udalo
    mi sie przekonac nieco URTip, ze na takie zabawki zezwolenia nie potrzeba.
    Aczkolwiek niechetnie ale przyznali sie do tego i przefaksowali do Policji
    pisemko, ze hmmm, sorry pomyłka. Policja na wszelki wypadek wyparla sie
    wszystkiego. Na szczescie Prokuratura oddala mi moje zabawki.
    Ale. policja troche dziwnie sie zachowuje. mimo, ze dostala z URTiPu pisme,
    ze niepotrzebne jest zadne zezwolenie dalej "weszy" Bylem juz wezwany,
    przesluchiwany itp. A na jutro zapowiedzial sie Pan Komisarz. Chce zrobic
    zdjecia sprzetu. Sprawa na razie lezy w prokuraturze.
    Wpuscic Komisarza na piekne oczy czy twardo zadac nakazu przeszukania ?
    przez telefon twierdzil, ze chce tylko zrobic zdjecia sprzetu ( tego raz
    zabranego i zwroconego)

    Grzes