    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kontrola policji/oprogramowania
    Date: Thu, 29 Apr 2004 14:13:34 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@pc164.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "Czarek Gorzeński" <c...@p...org> napisał w wiadomości
    news:c6qvs0.35o.1@Cezary.Gorzenski.private...

    > Znaczy komputer z kartą wireless jest ładowany do ołowainej skrzyni i w
    > niej plombowany? :>

    A zwykłe kartonowe pudełko nie wystarczy? Fal radiowych nie zatrzyma
    pewnie, no ale próba wysłania czegokolwiek do wyłączonego komputera
    najprawdopodobniej zakończy się fiaskiem. Z laptopa mozna dla
    bezpieczeństwa wyjać baterię.

    > Żartujesz, prawda? Hint: jaki element komputera jest wykorzystywany do
    > pisania programów?

    Klawiatura. No ale nie bardzo sobie wyobrażam wprowadzenie z klawiatury
    kodu systemu operacyjnego WINDOW,S na przykład. Po za tym masz parwo
    zastzec swą obecnośc przy przeglądaniu komutera. Osobiścei Ci tego nie
    pozwolą zrobić, ale patrzyć możesz. Co więcej w razie wątpliwości można
    powołać biegłego.

    > Zresztą, kto powiedział, że przez port klawiatury będzie podłączona
    > zwyczajna klawiatura? Przecież nie musisz stukać w klawisze... inny
    > komputer z odpowiednim modułem sprzętowym może to zasymulować i
    > wprowadzać sobie spokojnie kolejne mniej czy bardziej nielegalne dane...
    > a przez kilka miesięcy to ho, ho, ho i trochę tego wejdzie...

    A od strony komputera - klienta nie bedzie potrzeba żadnego
    oprogramowania? No bo wydaje mi się, ze chyba tak. A tego raczej się nei
    da z kolei zainstalować bez dostepu do jakiegoś nośnika.

    > Niestety - to bzdura.

    Które to bzdura?