  • 1. Data: 2004-09-04 08:41:30
    Temat: konkurs AlleJazda - mozna oskarzyc organizatora ???
    Od: "ALLEGRO USUWA "NIEWYGODNYCH" ZWYCIEZCOW.........." <d...@o...pl>

    witam,

    czy jest mozliwosc aby organizatora konkursu internetowego oskarzyc o to ze
    usuwa uzytkownikow z rankingu nagrodzonych nie podajac tym usunietym zadnych
    dowodow ich winy (a wiec i ewentualnego oszukanstwa) ? wczoraj np 6 pierwszych
    osob polecialo... bo mialy maxymalna ilosc punktow w grze do zdobycia. co z
    tego ze prawdopodobienstwo trafienia na wszystkie punkty jest mniejsze niz
    wygrania w totku. jak ktos mial fuksa i sobie trafil to mu sie nalezy nagroda a
    nie jakies usuwanie uzytkownikow. co to ma znaczyc wogole ? a skad ja mam miec
    pewnosc ze organizator nie zapewnia jakiemus swojemu kuzynowi zajecia
    pierwszego miejsca ? szczescie sprzyja glupszym: sa tacy co po kilku grach
    osiagaja wysokie wyniki a inni po kilkuset grach nie osiagna ale tak sie moze
    zdarzyc wiec nie rozumiem tego usuwania. przy probie interwencji organizator
    odpowiada ze "tylko sie zlamalo regulamin" ale NIC innego nie pisze wiec nie ma
    na to dowodow ze ktos zlamal... to jest porazka Allegro i zycze im aby nie
    kompromitowali sie wiecej w ten sposob... od poczatku konkursu juz ponad 25
    osob "polecialo".....

    ale pewnie nie mozna nic zrobic w sprawie allegro bo to oni sa organizatorem i
    oni wyznaczaja swoje prawa i reguly i jak ci sie nie podoba to nie graj... no
    coz szkoda....

    ALLEGRO_SUXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 2. Data: 2004-09-04 09:46:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > To juz chyba wszyscy wiedza. Tez mialem przygode z allegro. Wlasnie dzieki
    > tego typu sprawom swistak.pl ma coraz wieksza odwiedzalnosc :)

    zgadza sie.

    Bezczelnosc i debilizm adminow z allegro.pl nie zna granic.

    Do pytajacego: jaki to konkurs? (jakies losowanie?)

    P.

  • 3. Data: 2004-09-04 10:02:02
    Od: Pako <x...@p...pl>

    Użytkownik Sero napisał:

    > To juz chyba wszyscy wiedza. Tez mialem przygode z allegro. Wlasnie dzieki
    > tego typu sprawom swistak.pl ma coraz wieksza odwiedzalnosc :)
    tylko ze Swistak to także Allegro jeden właściciel :)

    --

    Wszystko jest trudne nim stanie się proste,
    bo jak nie, to kaplica - Pako 2004

    gg 7136389
    pozdrawiam
    PAKO

  • 4. Data: 2004-09-04 10:08:19
    Od: Drwal <z...@d...sie>

    Pako napisał(a):
    > tylko ze Swistak to także Allegro jeden właściciel :)

    Pewien?

    Swistak:
    kreativ Sp. z o. o.
    (wpisana do KRS pod numerem 0000192255)
    ul. Borowskiego 2
    03-475 Warszawa
    tel. (22) 518 99 09
    fax (22) 501 23 45
    (http://swistak.pl/o_swistaku.html)

    Allegro:
    QXL Poland Sp. z o. o.
    ul. Szczepanowskiego 15A
    60-541 Poznań
    fax +48 61 843 49 27
    (http://allegro.pl/country_pages/1/0/marketing/about
    .php)

    --
    eh... wysluzyl sie juz stary sig moj przez dokladnie caly rok...
    znudzil mi sie...

  • 5. Data: 2004-09-04 10:12:21
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Drwal <z...@d...sie> wrote:
    > kreativ Sp. z o. o.
    > (wpisana do KRS pod numerem 0000192255)

    > Allegro:
    > QXL Poland Sp. z o. o.

    To jeszcze nie oznacza nic pewnego - teraz poproś o wypis z KRS i porównaj
    udziałowców (nie twierdzę, że są ci sami - tylko zauważam, że powyższe to
    nie dowód).

    P.

  • 6. Data: 2004-09-04 10:14:21
    Od: Pako <x...@p...pl>

    > Pewien?

> [...]
    a słyszał o firmach córkach???

  • 7. Data: 2004-09-04 10:16:02
    Od: Drwal <z...@d...sie>

    Pako napisał(a):
    > a słyszał o firmach córkach???

    Slyszal ale nie widzi w tym niestety sensu. Gdyby allegro.pl byl w jakis
    sposob skompromitowany to i owszem... ale tworzyc darmowy, rownolegly
    system aukcyjny? Chyba tylko po to zeby wypromowac marke, a po 5 latach
    odsprzedac komus z zyskiem...

  • 8. Data: 2004-09-04 10:26:55
    Od: Pako <x...@p...pl>

    Użytkownik Drwal napisał:

> [...]
    > sposob skompromitowany to i owszem... ale tworzyc darmowy, rownolegly
    > system aukcyjny? Chyba tylko po to zeby wypromowac marke, a po 5 latach

    Allegro jest kojarzone z uszustwami internetowymi na szeroką skale, nie
    wspomne o ostatniej przewałce na ponad 100,000,00zł stąd ucieczka do
    innej nazwy. Sami pracownicy handlują podróbkami i robią przewałki (
    zegarki , perfumy, kremy). Jak myslisz kto weryfikuje aukcje? to
    studenci. Zobacz furki na Szczepanowskiego!!! nie znajdziesz tam powyżej
    3 lat. Pozatym Allegro nie sprawdza praktycznie danych userów, stąd
    takie oszustwa. Jak im sam nie zgłosisz oszustwa to praktycznie każdy
    może sprzedać wszystko. Jeden z pracowników obecnie sprzedaje program do
    generowania kodów do sieci komórkowych. Sprubój wystawic to samo, zaraz
    jestes blokowany itd. Nieważne, prawda taka ze Allegro to portal służący
    do oszustw i tyle.

  • 9. Data: 2004-09-04 10:35:02
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Pako napisał:
    > a słyszał o firmach córkach???

    pieprzysz bzdury, znam osobiście właściciela/założyciela świstaka.pl i
    nie pracuje on w Allegro :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2004-09-04 10:38:08
    Od: Drwal <z...@d...sie>

    Pako napisał(a):
    > Nieważne, prawda taka ze Allegro to portal służący
    > do oszustw i tyle.

    A p2p to system do piractwa komputerowego...