  • 11. Data: 2003-09-19 20:30:02
    Temat: Re: komunikacja miejska
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Sep 2003, Olo Kwasniak wrote:

    >+ > Jak gdzie. W KZK GOP jest w regulaminie i wszyscy o tym wiedzą,
    >+ > kierowca "w razie" - informuje.
    >+
    >+ No kierowca to akurat co najwyzej poinformuje zeby sp***ć bo awaria i dalej
    >+ nie jademy ;-)

    Nie, przetestowane. "Możecie na te bilety jechać po trasie",
    z własnej nieprzymuszonej woli kierowcy :)

    Sprawdziłem (http://www.ztm.waw.pl/taryfa/Regulamin2001.htm)
    - wolno.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2003-09-20 08:59:00
    Od: Artur Górniak <j...@d...ists.pwr.wroc.pl>

    > Sprawdziłem (http://www.ztm.waw.pl/taryfa/Regulamin2001.htm)
    a co do tego regulaminu..

    gdzie jest uściślone czym jest plecak ze stelażem?

    kiedyś kanar wlepił mi wlepił za pusty plecak ze wzmocnioną ścianką wewnętrzną
    taką listewką wkładką.

    od tego czasu sprawa się już przedawniła..
    ale może jednak powinienem się czuć winnym niezapłacenia "słusznie"
    wlepionego mandatu.. wcześniej dostałem taki papierek za plecak równo o
    wymiarach z przepisu. wszystkie plecaki są projektowane na 20x40x60,
    a ja wtedy jechałem z wypełnionym do granic.
    swoją drogą gdzie jest napisane o wymogu mierzenia bagażu i o tym w jaki
    sposób należy to dokonać przez kontrolera oczywiście?

    Atyut Górniak

  • 13. Data: 2003-09-20 12:16:20
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> popełnił 19 wrz 2003 na pl.soc.prawo
    utwór news:bkf9i9$jpr$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > bo idzie o glupie pare PLN.
    Przejazd BEZ biletu to również "głupie parę PLN" ale tu masz stanowisko
    zgoła odmienne. Jak to tam było o tym Kalim?

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2003-09-20 12:18:44
    Od: poreba <d...@p...com>

    poreba <d...@p...com> popełnił 20 wrz 2003 na pl.soc.prawo utwór

    > Przejazd BEZ biletu to również "głupie parę PLN"
    > ale tu masz stanowisko zgoła odmienne.
    > Jak to tam było o tym Kalim?
    Przypomniałem sobie:... Kali skrócić ;))))

    NMSP sobota, wybaczcie

    --
    pozdro
    poreba

  • 15. Data: 2003-09-20 12:26:14
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Przejazd BEZ biletu to również "głupie parę PLN" ale tu masz stanowisko
    > zgoła odmienne. Jak to tam było o tym Kalim?

    1) o znacznie wiecej PLN niz w rzeczonym przypadku
    2) czy ja kiedykolwiek postulowalem szlajanie sie po sadach z kazdym
    gapowiczem?

    pdr
    Olo

  • 16. Data: 2003-09-20 12:42:01
    Od: Artur Górniak <j...@d...ists.pwr.wroc.pl>

    poreba <d...@p...com> wrote:
    > Przejazd BEZ biletu to również "głupie parę PLN" ale tu masz stanowisko
    > zgoła odmienne. Jak to tam było o tym Kalim?
    wniosek...

    albo podnieść karę za "awarię" pojazdu do wysokości co najmniej
    przejazdu bezbiletowego..

    albo...

    ja na mijescu kanara w tej sprawie bym sie nie odzywal ;-)

    Artur Górniak

  • 17. Data: 2003-09-20 19:50:53
    Od: "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net>

    Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> napisał(a):
    > Nieistotne czy awaria czy wypadek, czy jak to tam nazwac. Fakt
    > faktem,ze jest to nadprogramowe przerwanie podrozy.

    Wiesz, dla prawnika to istotne...
    Oni chyba nie myślą w naszych kategoriach...
    Jest definicja wypadku i już.

    --
    ŁK

  • 18. Data: 2003-09-20 19:51:52
    Od: "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net>

    Artur Górniak <j...@d...ists.pwr.wroc.pl> napisał(a):
    > a odróżniasz awarię od wypadku?

    Co wypadek? A mówi się o rannych???
    Chyba jednak bardziej odróżniam...

    > co najwyżej można się zastanawiać czy guma to awaria czy wypadek.
    > jeśli najedziesz na gwóźdź to będzie na pewno zdarzenie losowe.

    Równie dobrze jak Ci strzeli kamień w szybę.

    --
    ŁK

  • 19. Data: 2003-09-20 21:11:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Sep 2003, Łukasz Kalbarczyk wrote:

    >+ Artur Górniak <j...@d...ists.pwr.wroc.pl> napisał(a):
    [...]
> [...]
    >+
    >+ Równie dobrze jak Ci strzeli kamień w szybę.

    Losowe powiadasz ?
    I należy albo łapać tego któremu "spod kół wystrzeliło" albo
    policję wzywać, bo inaczej odszkodowania nie wypłacą ? Od tej
    "losowości", znaczy ? ;)
    A to przecież ty coś o prawnikach pisałeś że "inaczej
    wszystko rozumią" ;)
    Bo jak rozumiem miałeś na myśli szkodę spowodowaną używaniem
    pojazdu (przez tego "spod kogo wystrzeliło") której wynik
    był losowy, bo trafi albo i nie :) - aż trafiło :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (nie prawnik, dla jasności i porządku)

  • 20. Data: 2003-09-20 21:35:13
    Od: Artur Górniak <j...@d...ists.pwr.wroc.pl>

    > Co wypadek? A m?wi si? o rannych???
    > Chyba jednak bardziej odr??niam...
    nie jestem prawnikiem.

    wypadek może być spowodowany awarią..

    powiedzmy, że zdarzenie losowe, a awaria co pewnie też nie do końca
    oddaje meritum sprawy. w końcu może się zdarzyć, że na pierwszym kursie
    pojazd się wykrzaczy.

    a rzucenie kamieniem w szybę podpada już pod umyślnę spowodowanie
    wypadku lub próbę spowodowania wypadku.
    chociaż nie wiem jak wygląda sytuacja gdy kamień spod kół innego
    samochodu leci..

    Artur Górniak