  • 1. Data: 2003-09-18 15:12:11
    Temat: Wklad mieszkaniowy pomocy!!!!
    Od: "vanilla sky" <v...@t...pl>

    witam!
    Czy ktos moze orientuje sie jak wyglada sprawa z wkladami mieszkaniowymi?.
    Ja mam mieszkanie ktore ma bardzo maly wklad i chce je zamienic z Pania
    ktora ma tego wkladu b.duzo. Jak to jest? Czy o wyrownaniu wkladow
    decydujemy my<tzn ja i ta pani> czy moze spoldzelnia???Dziekuje za
    odpowiedz.
    Vanilla

  • 2. Data: 2003-09-18 20:00:04
    Temat: Re: Wklad mieszkaniowy pomocy!!!!
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "vanilla sky" <v...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktora ma tego wkladu b.duzo. Jak to jest? Czy o wyrownaniu wkladow
    > decydujemy my<tzn ja i ta pani> czy moze spoldzelnia???Dziekuje za

    nie ma czegos takiego jak "wyrównanie wkładów"
    zgodnie z usm spółdzielnia powinna dokonac obu osobom zwroty wkładów
    mieszkaniowych
    wyliczonych w stosunku do wartości rynkowych lokali i zażądać od
    nowoobejmujących lokale
    - rozumiem że na lokaltorkim prawie - wniesienia wkładów.
    To teoria ale jest tez możliwe rozliczenie bezgotówkowe ze spółdzielnią -
    dekalracje o
    przepisaniu wkładów ale i tak należy rozliczyć się przy kasie - jednak
    takiego rozwiązania nie
    polecam. Lepiej ściśle trzymac się litery prawa i domagać się jego
    egzekwowania,

    pzdr,
    Jarekm