  • Data: 2013-03-14 11:50:38
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 10:03:03 UTC+1 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Tak profikaktycznie - możemy się zgodzić, że mowa o diametralnie
    >
    > innym przypadku, bo *osoba* jest właściwa (a zastrzeżenia dotyczą
    >
    > tylko własności sprzętu)?
    Pozwolisz że się nie zgodze.
    I w przypadku warsztatu samochodowego i w przypadku który ja podałem komornik
    przyszedł do właściwej osoby(do własciciela warsztatu/ mojego kumpla)
    W obu przypadkach zajął nienalezacy do nich sprzęt(pojazd klienta warsztatu/ samochód
    który już nie był;) własnościa mojego kumpla)

    > Po prostu, skoro ma miejsce "nieodpłatne świadczenie" w postaci
    >
    > oddania przedmiotu (włącznie z nieruchomością) w używanie,
    >
    > powinno być "zajmowalne" prawo do owej korzyści.
    Przyjmijmy że sprzedał mamie ten telewizor i stosowna umowa się odnalazła na drugi
    dzień;,)i telewizor tylko stał sobie u niego czekając az mama odbierze zakupiony
    towar.