  • Data: 2013-03-14 14:37:58
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris napisał:

    > Jak już ropatrujemy takie przypadki to brnijmy dalej.
    > Kolo jajacarz jest wie że lada chwila komornik zapuka więc "sprzedaje" auto
    kumplowi.
    > Komornik puka, zajmuje auto, kolo mówi sprzedałem wczoraj.
    > Zgodnie z twoja sugestią komornik towarzyszy kolowi do czasu az ten nie odnajdzie
    umowy. GdzieŚ tam wyżej termin 30dni był.
    > Ale kolo litościwy dla komornika i szuka tylko 14dni. 14-go dnia znajduje. Jeśli
    dobrze licze 14 dni to 336godzin.
    > Pisujący tu kolega Myrdin może zechce podać stawke godzinową pracy komornika.
    > Przyjmując 100zł/godz wyszło mi że komornik "nie zarobił" 33600zł
    > A biedne, głodne dzieci których ojcowie nie płaca alimentów czekaja w kolejce az
    komornik znajdzie czas i zlicytuje tatusia;)

    Pominales weryfikację u kupującego. Wystarczy, zeby przeslal skan umowy,
    faks umowy. Jesli obydwaj mają "zgubioną" to sie przyjmuje, ze jej nie ma.

    Statystycznie raz komornik nie zarobi 33600, innym razem zarobi 3 x
    33600 - bo zakladam, ze krecacych bedzie wiecej niz nie krecacych ;)