  • Data: 2013-03-14 14:57:36
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 14:50:05 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > pierdolisz... wybacz.
    > znasz wszystkie możliwe przepisy prawa?
    Widzisz- czesto zdarza się Tobie na grupie budowlanej np napisać coś w stylu: "nie
    znasz się na hydraulice to się za to nie bierz zleć fachowcowi"
    Tu podobnie: miał 30dni- to wystarczający czas aby temat ogarnąć samemu albo zlecić
    prowadzenie fachowcowi.

    > może ktoś kto to pismo przyjmował powinein go poinformować że to jest
    > nienajlepszy tryb postepowania, pomijam ze to powinien zrobić komornik.

    A skąd wiemy że tak nie było?
    Może i komornik go poinformował? A może nie.
    Jednak podejrzewam że robiąc zajęcie komornik zostawia jakiś kwitek i myśle ze jest
    tam stosowna informacja jakie prawa ma dłużnik.
    Ostatnia głośna sprawa biednej schorowanej emerytki- też po medialnym rozgłoszeniu
    sprawy wszyscy psy wieszali na komorniku a i Gowin już chciał kase zwracać. Okazało
    się jednak że akurat tam komornik nie zawinił.