  • Data: 2013-03-14 13:33:03
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 11:45:08 UTC+1 użytkownik Mr. Misio napisał:

    > Do czasu az kolo nie pokaze umowy (bo musi poszukac) towarzyszy mu osoba
    >
    > np. komornik. Wg cennika warunkowego za godzine pracy komornika. Tzn.
    >
    > warunek - kolo znajduje umowe - nie placi. Jednak nie znajduje - placi
    >
    > za czas kiedy komornik mu towarzyszyl. Moment, kiedy okresla sie czy
    >
    > umowa jest czy nie jest potwierdzony oswiadczeniem obu stron
    Jak już ropatrujemy takie przypadki to brnijmy dalej.
    Kolo jajacarz jest wie że lada chwila komornik zapuka więc "sprzedaje" auto kumplowi.
    Komornik puka, zajmuje auto, kolo mówi sprzedałem wczoraj.
    Zgodnie z twoja sugestią komornik towarzyszy kolowi do czasu az ten nie odnajdzie
    umowy. GdzieŚ tam wyżej termin 30dni był.
    Ale kolo litościwy dla komornika i szuka tylko 14dni. 14-go dnia znajduje. Jeśli
    dobrze licze 14 dni to 336godzin.
    Pisujący tu kolega Myrdin może zechce podać stawke godzinową pracy komornika.
    Przyjmując 100zł/godz wyszło mi że komornik "nie zarobił" 33600zł
    A biedne, głodne dzieci których ojcowie nie płaca alimentów czekaja w kolejce az
    komornik znajdzie czas i zlicytuje tatusia;)