  • Data: 2013-03-14 11:49:11
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najsmieszniejsze jest to że gościu dalej prowadzi sklepy, zatrudnia sprzedawczynie,
    nie płaci im a na ich miejsce znajduja sie kolejne chetne. Miasto niespełna 40tys na
    lokalnych forach czesto wpisy sa ze gośc trudno wypłacalny delikatniemówiąxc a chetne
    do "pracy" ciągle są

    To nie jest smieszne. Cala sytuacja bierze sie z rynku pracy. Ludzie
    zyja nadzieją na pensje. Nadzieją! Nie pensją!

    Zawsze gdy widze w TV jakis "w centrum uwagi" o ludziach pracujacych pol
    roku bez pensji w jakiejs firmie, to zastanawiam sie dlaczego oni te pol
    roku nie lezeli brzuchem do gory. Zarobiliby tyle samo (zero) ale mniej
    sie napracowali.

    Moja rodzina tez nie mogla z kolei zrozumiec, jak tak moge pracowac
    przez tydzien a potem nie miec pracy do konca miesiaca. Ze powinienem
    lapac kazda robote. Nie pomagalo, ze biorac konkretna robote w tydzien
    zarabialem wiecej niz biorac kazda robote i tyrajac przez miesiac. Wiec
    mnie nie zalezalo na kazdej robocie - bo wiecej roboty a mniej kasy - to
    biznesowo nieuzasadnione, ba, wrecz dzialalbym na swoja szkode :)