  • 1. Data: 2005-06-15 10:50:36
    Temat: Re: komornik a emerytura - ile moze ?
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "mc-kasky" <c...@z...net> naskrobał/a w
    news:d9b3a8$jkd$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Pytalem poprostu czy jest sens (podstawa) do tego by legalnie
    > odstapil od zajmowania 1/4 tejze emerytury

    Nie, nie ma.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Radioactive cats have 18 half-lives.

  • 2. Data: 2005-06-21 19:42:32
    Temat: komornik a emerytura - ile moze ?
    Od: "mc-kasky" <c...@z...net>

    Witam

    Sytuacja wyglada w ten sposob:
    Zyrant dostal zawiadomienie o wszczeciu egzekucji, jego jedynym dochodem
    jest emerytura
    - ile komornik moze tej emerytury zabrac ?
    (znalazlem tylko o pensji)
    Jesli z tej emerytury stale oplacane jest mieszkanie i pare innych
    zobowiazan czy ma to jakis wplyw na wielkosc poborow komornika ?
    Zakladam oczywiscie, ze pisanie odwolania ma jakis sens.

    Sytuacja dotknela moja mame dlatego sami wiecie jak sie burzy w zylach krew,
    (komornik juz atakuje ZUS)\
    jesli ktos chcialby mi doradzic bede serdecznie wdzieczny, zostal ostatni
    dzien na napisanie odwolania, w ktorym chcielismy tylko przedstawic ze z
    owej emerytury i tak juz prawie nic nie zostaje...

    pzdr
    Adam C.

  • 3. Data: 2005-06-21 20:19:47
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "mc-kasky" <c...@z...net> naskrobał/a w

    > - ile komornik moze tej emerytury zabrac ?

    25%.

    > Jesli z tej emerytury stale oplacane jest mieszkanie i pare innych
    > zobowiazan czy ma to jakis wplyw na wielkosc poborow komornika?

    Nie.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Warning: Dates in Calendar are closer than they appear.

  • 4. Data: 2005-06-21 20:20:47
    Od: "mc-kasky" <c...@z...net>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > "mc-kasky" <c...@z...net> naskrobał/a w

    > 25%.

    > Nie.

    Oks dzieki aczkolwiek dojddzie do ciekawej sytuacji bo po odjeciu stalych
    zobowiazan zostaje mniej niz 1/4 emerytury
    i teraz co ?
    - trzeba pisac do drugiego banku gdzie sa jakiestam raty ze koniec placenia
    bo wlasnie komornik zabral ta kase ?

    Rozumiem, ze pisanie odwolania nie ma sensu teraz ?

    c-kasky

  • 5. Data: 2005-06-22 06:17:54
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    niemadre bylo brat cos na raty majac tak malo srodkow z ktorych mozna
    byloby splacic je, taka moja opinia, ale zycze powodzenia, moze cos
    sprzedac z majatku na splate zadluzenia u wierzyciela, ominie sie
    zalegania z oplatami

  • 6. Data: 2005-06-22 07:11:05
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "mc-kasky" <c...@z...net> naskrobał/a w

    > Oks dzieki aczkolwiek dojddzie do ciekawej sytuacji bo po odjeciu
    > stalych zobowiazan zostaje mniej niz 1/4 emerytury
    > i teraz co ?

    Możecie spróbować pójść do komornika, wyjaśnić jak stoją spraawy i
    poprosić, żeby cofnął zajęcie, a ty czy twoja matka będziecie wpłacać co
    miesiąc jakąś tam kwotę.
    Jeśli ten kredyt nie jest za duży, lub są jeszcze inni żyranci, z których
    może ściągać, to pewnie się zgodzi.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Wspieraj fundacje: "Podaruj wampirom slonce".

  • 7. Data: 2005-06-22 07:12:10
    Od: "mc-kasky" <c...@z...net>

> [...]
    > miesiąc jakąś tam kwotę.
    > Jeśli ten kredyt nie jest za duży, lub są jeszcze inni żyranci, z których

    Z tego co wiem to slaby do rozmowy ten komornik, kredytobiorca (dokladnie to
    kupil cos na raty)
    pracuje nawet ale ma pewnie jakas nieciekawa sytuacje skoro nie placi. Dlug
    pochodzi jeszcze z czasow gdy mama pracowala i nawet nie wiem czy dostaje
    juz pelna emeryture czy jakies swiadczenie.
    Pytalem poprostu czy jest sens (podstawa) do tego by legalnie odstapil od
    zajmowania 1/4 tejze emerytury
    bo naraza w tym momencie na lancuszek klopotow. (splaty mialyby trwac przez
    kilka ladnych lat bo kwota zadluzenia zrobila sie juz duzo razy wieksza)

    c-kasky

  • 8. Data: 2005-06-22 10:51:03
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "mc-kasky" <c...@z...net> naskrobał/a w

    > Pytalem poprostu czy jest sens (podstawa) do tego by legalnie
    > odstapil od zajmowania 1/4 tejze emerytury

    Nie, nie ma.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Tato, co znaczy: Formatowanie dysku C: 90%?