  • 1. Data: 2004-03-12 19:37:40
    Temat: komornik
    Od: "Feiran" <f...@p...fm>

    Czy komornik(windykacja moich naleności) może zajęć wyposażenie domu
    jednorodzinnego którego nie jestem właścicielem notarialnym, ani nie jestem
    w nim zameldowany, ale często tam przebywam (dom moich rodziców)?
    pozdro

  • 2. Data: 2004-03-12 20:27:03
    Temat: Re: komornik
    Od: "Jarek Skorski" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Feiran" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > jednorodzinnego którego nie jestem właścicielem notarialnym, ani nie
    > jestem w nim zameldowany, ale często tam przebywam (dom moich

    tak
    może także zająć autobus komunikacji miejskiej jeśli często się nim
    poruszasz

  • 3. Data: 2004-03-12 21:59:18
    Od: "Feiran" <f...@p...fm>

    Czyli na serio nie może?

  • 4. Data: 2004-03-13 06:27:27
    Od: "Słonik" <p...@o...pl>

> [...]
    jestem
    > w nim zameldowany, ale często tam przebywam (dom moich rodziców)?

    nie moze