  • 1. Data: 2004-03-12 19:43:55
    Temat: Komornik
    Od: "Feiran" <f...@p...fm>

    Czy komornik(windykacja moich naleności) może zajęć wyposażenie domu
    jednorodzinnego którego nie jestem właścicielem notarialnym, ani nie jestem
    w nim zameldowany, ale często tam przebywam (dom moich rodziców)?
    pozdro

  • 2. Data: 2004-03-14 12:46:20
    Temat: Re: Komornik
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Feiran" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    jestem
    > w nim zameldowany, ale często tam przebywam (dom moich rodziców)?

    Niedawno byla tu dyskusja na ten temat.
    Wynikalo z niej, ze nie moze (nawet gdybys byl zameldowany).
    Komornik moze zajac tylko te rzeczy, ktore sa Twoje.
    Meldunek, przebywanie nie ma tu nic do rzeczy.

    WOJSAL

  • 3. Data: 2004-03-15 17:27:56
    Od: "salma&cornick" <s...@o...pl>

    WOJSAL wrote:

    > Komornik moze zajac tylko te rzeczy, ktore sa Twoje.

    a rzeczy, ktorych jestem wspolwlascicielem? konkretnie samochod, ktorego w
    3/4 jestem wlascicielem, a pozostala 1/4 jest wlasnoscia nieletniej corki.
    co moze komornik? zaznaczam, ze chce splacac dlugi, ale w ramach mozliwosci,
    a samochod to zrodlo nieduzego, ale zarobku.

    cornick

  • 4. Data: 2004-03-16 07:11:08
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "salma&cornick" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > co moze komornik? zaznaczam, ze chce splacac dlugi, ale w ramach
    mozliwosci,
    > a samochod to zrodlo nieduzego, ale zarobku.

    Wydaje mi sie, ze nie moze - tak podpowiada zdrowy rozsadek.
    Niestety nie znam przepisow w tym zakresie.
    Na pewno corka powinna oswiadczyc, ze jest to jej wlasnosc
    czy wspolwlasnosc.

    WOJSAL