  • 1. Data: 2004-03-12 19:29:40
    Temat: POMOCY Spolka i dług
    Od: "PiotrJ" <s...@t...pl>

    Witam wszystkich

    Mam prośbę może mi pomożecie.

    2 lata temu prowadziłem spółkę, która okazała się niewypałem. Ja i moj
    wspólnik poniesliśmy stratę. z Tym, że ja włożyłem w spółkę wiecej pieniędzy
    niż on i po odliczeniu zysków i strat wyszło że powinien mi zwrócic okolo 6
    tyś zł.

    Moim jedynym na to dowodem jest nagranie, w ktorym to on przyznaje ze
    faktyczne on pobierał ze spólki pieniądze ale nie wie ile. Jesli te 6 tyś
    wychodzi z rozliczenia to on mi je odda. Odmawia także podpisania
    zobowiązania, że odda mi pieniądze bo twierdzi że bede dzięki temu mógł go
    ścigać.

    Wysyłałem mu wezwania, pocztą, odbierał na początku teraz mnie unika,a
    przez telefon otwarcie mówi ze nie ma zamiaru mi oddać.
    Ogólnie jest wypłacalny, mam dobry wóz i działalność gospodarczą.

    No i nie oddaje.

    NApiszcie mi proszę czy mam jakieś szanse w sądzie i do którego sądu się
    zwrócić.

  • 2. Data: 2004-03-12 21:22:47
    Temat: Re: POMOCY Spolka i dług
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > niż on i po odliczeniu zysków i strat wyszło że powinien mi zwrócic okolo 6

    Deja vu ??? Jakbym to juz raz czytal ...

    --
    Krzysiek, Krakow