  • 11. Data: 2004-02-09 18:04:41
    Temat: Re: komorka i nauczyciel
    Od: "Misiek" <s...@p...onet.pl>

    No co ty..
    qmpela ma w abonamencie 400 darmowych minut, a ostatnio za smsy miala jakies
    200 zl. a telefon ma w idei..

  • 12. Data: 2004-02-09 18:23:24
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > jak zmusic nauczyciela do oddania tego telefonu wczesniej?
    > jest na to jakis przepis?

    W sumie popelnil blad, bo byl to po prostu rozboj ;-) Gdybym to ja byl
    nauczycielem, to po prostu wyrzucilbym cie z lekcji.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 13. Data: 2004-02-09 19:00:55
    Temat: Odp: komorka i nauczyciel
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > Ja jestem pod wrażeniem, a Wy?
    >
    > Renata

    Ja też ,woooooowwwwwwwwwww.
    Po kiego grzyba mu szkoła , która przeszkadza w robieniu biznesu.
    Ale jeśli on uprawia dilerkę koki czy innego badziewia to zrozumiałe
    że nauczycielka psuje mu tylko biznes szkolny .Jak chłopcy jadą
    z miasta z dostawą nowego "towaru" to nauczyciel nie powinien
    przeszkadzać w robieniu szmalu nawet na lekcji.
    Do tego nie są mu potrzebne świadectwa szkolne .

  • 14. Data: 2004-02-09 19:06:23
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > qmpela ma w abonamencie 400 darmowych minut, a ostatnio za smsy miala
    jakies
    > 200 zl. a telefon ma w idei..

    Te darmowe minuty to ona wyrzyga bo podpisała cyrograf na 2 lata . IDEA
    posila się takimi frajerami esemesowymi za 200 zł miesięcznie .wOOOwwww.

  • 15. Data: 2004-02-09 19:13:35
    Od: " " <p...@N...gazeta.pl>

    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> napisał(a):

> [...]

    po co od razu zmuszać go do oddania? Powienieneś raczej pójsć i przeprosić za
    swojej zachowanie a potem poprosić żeby ci go oddał.

  • 16. Data: 2004-02-09 19:48:06
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl>

    Użytkownik KrzysiekPP napisał:

    > W sumie popelnil blad, bo byl to po prostu rozboj ;-) Gdybym to ja byl
    > nauczycielem, to po prostu wyrzucilbym cie z lekcji.

    Akurat, wyrzuc go z lekcji, on sobie "zlamie nozke albo paluszek" i
    odpowiadaj potem za niego. Nie wolno wyrzucac uczniow z lekcji (czemu
    ubolewam szczerze).
    Dobre wychowanie, ktorego najwyrazniej w tym liceum nie ucza, sugeruje
    wylaczanie telefonow w trakcie lekcji. Skoro ja wylaczam, to dlaczego
    uczniowie nie moga? Niedlugo dojdzie do tego, ze w trakcie odpowiedzi
    zadzwoni takiemu telefon i zacznie gadac pod tablica.... Lekcja jest do
    uczenia sie, a nie do zabawy telefonem.
    --
    Pozdrawiam,
    Edytka

  • 17. Data: 2004-02-09 22:58:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Feb 2004, Misiek wrote:

    >+ no po to chodze zeby miec jakies wyksztalcenie, bo teraz bez papierka to
    >+ zadnej przyszlosci...

    Ykhm... dzisz waść, "papierek" i wykształcenie ostatnio nie
    zawsze idą w parze. "Kupowania prac" na grupie nie wyłączając
    (i policjantów AFAIR w tym kupowaniu też, dobrze pamiętam ?).
    Nieporozumieniem jest tolerowanie "łażenia po papierek" :(,
    przecież jak widać masz ważniejsze sprawy na głowie... ;>

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 18. Data: 2004-02-10 00:25:04
    Od: poreba <d...@p...com>

    "[edymon]" <e...@S...pl> niebacznie popelnil

> [...]
    > Niedlugo dojdzie do tego, ze w trakcie odpowiedzi
    > zadzwoni takiemu telefon i zacznie gadac pod tablica.

    Wykład, nudny, wykładowca ględzi myląc się i klucząc,
    podważa tezy z własnego skryptu, nudnego, i mętnego
    nagle gdzieś piszczy aparat.
    Słychać mały rumor wywołany przez nieszczęśliwca usiłującego
    szybko wyłączyć piszczadło. Wykładowca przerywa mordowanie ciekawych
    skądinąd systemów kodowania i rozpoczyna umoralnianie ad hoc i ad rem
    piszczącego:
    o nieposzanowaniu wzajemnym ze szczególnym uwzględnieniem wykładowcy,
    o kulturze osobistej,
    o minimum przyzwoitości,
    o nieprzmusowści wykładów (akurat! listy puszczał zdradziecko),
    o poziomie intelektualnym przejawiającym się w umiejętności użycia
    klawisza OFF/MUTE.
    Widocznie zdegustowany upadkiem obyczajów wśród niewdzięcznych
    powraca do obrzydzania studentom modelowania zjawisk, Makarowa itd.
    Muchy brzęczą na szybach rozpaczliwie usiłując opuścić
    tę świątynię nauki.
    Mija nie więcej niż kwadrans. BiBiip BiBipiBiip, tym razem to
    gdzieś z przodu, ożywienie, niektórzy się pobudzili i
    nerwowo macają się po kieszeniach,
    Wykładowca ze stoickim spokojem podchodzi do katedry,
    z siatki na zakupy wyciąga przepięknych i żywach barw Nokię i ODBIERA
    zapatrzony w horyzont za oknem:
    tak-wróci później, nie-obiad może być o piątej, to co zwykle,
    wiesz że nie lubie ...
    po 10 minutach kodalej trwa wykład,
    nudny, wykładowca ględzi myląc się...

    --
    pozdro
    poreba

  • 19. Data: 2004-02-10 09:12:13
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    poreba wrote:

    > "[edymon]" <e...@S...pl> niebacznie popelnil

    > Wykład, nudny, wykładowca ględzi myląc się i klucząc,
    > podważa tezy z własnego skryptu, nudnego, i mętnego
    > nagle gdzieś piszczy aparat.

    Rzuc w cholere te szkole..

    Boguslaw

  • 20. Data: 2004-02-10 09:13:52
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Misiek wrote:

    > no po to chodze zeby miec jakies wyksztalcenie, bo teraz bez papierka to
    > zadnej przyszlosci...

    No nie zartuj...

    Po co Ci takie wuksztalcenie.?

    Boguslaw