  • 11. Data: 2008-12-23 08:41:18
    Temat: Re: kolizja drogowa - proba wyludzenia
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 23 Gru, 08:04, "MiK^" <m...@t...pl> wrote:

    > Wlasnie, ale jak uzyskac pewnosc? hehe ;)

    spytac prawnika/radcy prawnego? ;)

    nalezy sprawdzic kto za co zostal ukarany przez policje

    jesli sprawca przyjal mandat za "spowodowanie kolizji"
    (np. Kod.Wykr. Art. 86. § 1. Kto, nie zachowując należytej
    ostrożności, powoduje zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym,
    podlega karze grzywny.),
    to nie ma juz prawnej mozliwosci jego anulowania/odwolania/podwazenia/
    zaskarzenia... problem jest rozwiazany

    WS

  • 12. Data: 2008-12-24 07:16:25
    Od: "MiK^" <m...@t...pl>

    On 23 Gru, 09:41, WS <L...@c...pl> wrote:

> [...]
    > podlega karze grzywny.),
    > to nie ma juz prawnej mozliwosci jego anulowania/odwolania/podwazenia/

    No i wlasnie problem w tym, ze w dok. ktory otrzymalem od policji z
    wegier pisze jednoznacznie ze gosc zostaje ukarany za spowodowanie
    kolizji drogowej a ja za brak uprawnien. Nie ma slowa na temat tego,
    ze przyczynilem sie z racji braku uprawnien do tego wypadku (wina byla
    ewidentna, a kier sie przyznal do swojej winy). I tu raz kolejny
    pytanie czy wobej takiej sytuacji ma on prawo do ubiegania sie o
    odszkodowanie w zwiazku z moim OC

  • 13. Data: 2008-12-24 11:34:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MiK^ pisze:

> [...]
    > kolizji drogowej a ja za brak uprawnien. Nie ma slowa na temat tego,
    > ze przyczynilem sie z racji braku uprawnien do tego wypadku (wina byla

    Jak "nie ma słowa"? Wyraźnie napisali, że tamten spowodował.