  • 1. Data: 2008-12-16 14:06:38
    Temat: Zażalenie na postanowienie o umorzeniu dochodzenia - do kogo?
    Od: "Mirek&Mirek" <s...@v...pl>

    witam,

    Otrzymałem postanowienie o umorzeniu dochodzenia przez prokuraturę rejonową.

    W pouczeniu napisane jest, że przysługuje mi zażalenie.

    Czy ktos może mi pomóc na moje pytania?

    Pytania:

    1) do kogo mam skierować zażalenie?

    - czy do sądu rejonowego? okręgowego?

    - czy bezpośrednio czy za pośrednictwem prokuratury?

    2) jak jest liczony termin 7 dni?

    - czy dzień otrzymania korespondencji już się wlicza?

    - czy jest to 7 dni kalendarzowych czy roboczych?

    Pozdrawiam\

  • 2. Data: 2008-12-16 14:21:39
    Od: "Mirek&Mirek" <s...@v...pl>

    > Pytania: