  • 1. Data: 2008-12-16 11:59:43
    Temat: Zablokowana droga
    Od: Pawełek <p...@p...pl>

    Witam,
    jestem w stanie oczekiwania na decyzję o pozwolenie na budowę. Mam
    wszystko gotowe i poniosłem trochę wydatków związanych z budową, tzn
    zwiozłem materiał, wybudowałem ogrodzenie, postawiłem budynek
    gospodarczy, itp.

    Teraz dowiedziałem się, że na drodze dojazdowej do mojej działki
    postawiono znak ograniczający dojazd pojazdów powyżej 2,5 t. Nie ma
    żadnej tabliczki ani nic. Z tego co się dowiedziałem to jest to na
    wniosek kilku mieszkańców końcowego odcinka ulicy (tam nie ma
    nawierzchni - początek jest asfaltowy) zrobiło rozróbę bo gość mający
    dojazd do posesji z drogi głównej zamówił 42 ciężarówki z ziemią, które
    jeździły tą drogą bo miały bliżej. Inny szczegół, że końcowy odcinek
    jest prywatny. Ale urzędnikom najłatwiej było postawić zakaz na poczatku
    ulicy.

    Teraz jak mam wozić materiał na budowę ? Czy nie należy mi się jakieś
    odszkodowanie skoro nie mogę materiału przywieś na swoją działkę ? Czy
    urząd może sobie od tak wrzucić znak ograniczający tonaż ?
    Co z tym zrobić ? Odcinek drogi prowadzący do mnie nie nosi żadnych
    śladów zniszczeń po przejeździe tych samochodów.

    Proszę o wszelkie porady,podpowiedzi,infa cokolwiek :)

    Pozdrawiam
    J.Pawełek

  • 2. Data: 2008-12-16 21:38:10
    Temat: Re: Zablokowana droga
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pawełek" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    Najprostsza rzecz, która mi przychodzi do głowy, to zwrócić się do
    administratora drogi o zezwolenie na wjazd pojazdu o większym tonażu.