  • 1. Data: 2004-06-17 06:53:34
    Temat: kolizja drogowa
    Od: "ciupa" <t...@t...net>

    Witam
    W styczniu tego roku miałem kolizje drogową ze stojącą po mojej prawej
    stronie skodą octavią z wystajacym duzym hakiem holowniczym. poprostu
    mijając sie z innym pojazdem nadjeżdzajacym znad przciwka nagle hak skody
    znalazł się w moim prawym błotniku. Zdarzenie miało miejsce na wąskiej
    drodze typowo osiedlowej.Po zdjeciu mojego samochodu z haka skody postawiłęm
    swoje auto 5m. dalej i czekałem na własciciela skody(własnie wyłaczył alarm
    i miałem nadzieje że zaraz sie pojawi )lecz nikt sie nie pojawiał, czekałem
    około 15minut i nic. Obejrzałem uszkodzenia skody i dosłownie nic nie
    znalazłem., tylko ja miałem pokiereszowany błotnik od tego haka. Sugerując
    sie tym po upływie 15 minut odjechałem pod swój blok 20 metrów dalej. i tu
    oczywiście mój błąd bo nie wezwałem policji tylko odjechałem. (Oczywiście
    mam świadka jechałem z ojcem)
    Jestem jeszcze niedoświadczonym kierowcą, nie byłem nigdy karany. no i po 5
    dniach od zdarzenia zadzwonili z policji i zabrali prawo jazdy i czeka mnie
    sprawa w sadzie grodzkim.
    Jaka moze byc kara w tym przypadku, oczywiście zatrzymanie na pewien okres
    prawa jazdy i grzywna . moje pytanie jest na ile moga mi zatrzywac owe prawo
    jazdy i jaka może byc grzywna za to wykroczenie.
    Dziękuje z góry za jakiekolwiek informacje
    pozdrawiam wszystkich Tomek z Radomia

  • 2. Data: 2004-06-17 13:55:55
    Temat: Re: kolizja drogowa
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    ciupa wrote:

    > Witam
    > W styczniu tego roku miałem kolizje drogową ze stojącą po mojej prawej
    > stronie skodą octavią
    Ile razy tyś tą oktawię pieprznął?

  • 3. Data: 2004-06-17 15:23:55
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > Ile razy tyś tą oktawię pieprznął?

    Ona tam stoi caly czas i on bez przerwy na nia wpada - bo ma slaba pamiec.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2004-06-18 07:09:50
    Od: "tomek" <k...@o...pl>

  • 5. Data: 2004-06-18 16:06:05
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    A ty nie potrafisz cytowac i wycinac cytatów.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2004-06-19 13:36:54
    Od: "tomek" <k...@o...pl>

  • 7. Data: 2004-06-20 06:13:04
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości news:cb1fq0> >
> [...]

    No cóz, nie zauwazylem, ze mam do czynienia z niedorozwinietym.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 8. Data: 2004-06-20 09:11:55
    Od: "tomek" <k...@o...pl>

  • 9. Data: 2004-06-20 09:27:30
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "tomek" k...@o...pl napisał(a)
    w news'ie: news:cb3kl6$lcf$1@atlantis.news.tpi.pl

    Przestań troll'ować. Zacznij poprawnie pisać
    posty i "normalnie" cytować. Dlaczego Twoje
    odpowiedzi mają znaki cytatu ">".?
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Dałem sygnał klaksonem, ale nie działał ponieważ został skradziony."