  • Data: 2004-12-05 15:39:49
    Temat: Re: kogo i jak powiadomić o oszustwie?
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.B." <r...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:cov2sa$lla$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Kogo powiadoimić : policję czy prokuraturę? [...]
    > No ale na Allegro dalej handluje, tyle że całkiem innym
    > towarem ( a nawet jest Supersprzedawcą, więc chyba źle mu się nie dzieje.)

    Allegro :) skąd ja to pamiętam.

    > No więc teraz mam problem od czego zacząć: iść na komendę policji i
    zgłosić
    > popełnienie przestępstwa, a może złożyć w prokuraturze zawiadomienie o
    > popełnieniu przestępstwa (wyłudzenia ?), czy może pozew do sądu?
    > Jaka jest procedura składania takiego zawiadomienia na policji i w
    > prokuraturze?
    > Możecie coś doradzić?

    Nie wiem co Pan zrobi. Ja kupiłbym coś od niego - tanio - na Allegro i
    wystawił mu negatywny komentarz z tym co Pan tu opisał.
    Szkoda mi Pana. Zostałem kilka razy oszukany na Allegro i nie zaglądam tam
    nawet. Wolę kupić z gwarancją w sklepie, choćby na raty.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.