  • Data: 2004-12-05 15:34:26
    Temat: Re: kogo i jak powiadomić o oszustwie?
    Od: "Lori" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    news:cov6pa$ome$1@news.onet.pl...
    > Dnia Sun, 5 Dec 2004 15:11:32 +0100, Lori naskrobał(a):

    > a gdzie tak pisze?

    > a gdzie tak pisze?

    nie wiem gdzie ale to oczywiste!,
    zawsze trzeba wykazać, że zrobiło się wszystko, aby nie doszło do windykacji
    przez sąd.
    załóżmy, że zgasiłeś sprawe do sądu, a gościu twierdzi, że się nawet u niego
    nie upominałeś. Gościu płaci Ci za faktury ale za sąd możesz zabulić Ty za
    niedopełnienie formalności.
    postaram się poszukać podstawy prawnej, to co wiem, to wiem od firm
    windykacyjnych.
    pozdr.