  • Data: 2004-12-05 19:04:06
    Temat: Re: kogo i jak powiadomić o oszustwie?
    Od: "BORO" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja kupiłbym coś od niego - tanio - na Allegro i
    > wystawił mu negatywny komentarz z tym co Pan tu opisał.
    > Szkoda mi Pana. Zostałem kilka razy oszukany na Allegro i nie zaglądam tam
    > nawet. Wolę kupić z gwarancją w sklepie, choćby na raty.
    >
    > Grzegorz Kruk, Ph.D.

    Po pierwsze: to co Pan proponuje to dziecinada. O skuteczności nawet nie
    wspomnę.
    Po drugie: na Allegro często kupuję i czasem sprzedaję i nie spotkałem
    nieuczciwych allegrowiczów, więc proszę nie uogólniać swych doświadczeń na
    wszystkich którzy z tego korzystają.
    Po trzecie: może jednak ktoś wie jaka jest procedura składania
    zawiadomienia na policji ? (wezwanie do zapłaty było i listem polec. i
    mailem, rozmowy telefoniczne również, a jeżdzić 500km po to żeby postraszyć
    kogoś osobiście? hmm, dziwne rozwiązanie, chyba nie tędy droga)

    K.B.