    From: "Lori" <l...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kogo i jak powiadomić o oszustwie?
    Date: Sun, 5 Dec 2004 15:11:32 +0100

    przede wszystkim wyślij wezwanie do zapłaty z potwierdzeniem odbioru, to
    konieczne. Nalicz odsetki, także od faktur już zapłaconych o ile się
    spóźniał.
    Najlepiej jakbyś się w ogóle do niego wybrał osobiście, postraszył firmami
    windykacyjnymi, itp

    dopiero potem możesz iść na policję czy prokuraturę jak zawiodą te środki.

    pozdr.