  • 71. Data: 2005-05-30 17:01:02
    Temat: Re: kodeks drogowy ... ciąg dalszy
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    witek napisał(a):

    > a czemu mi odpowiadasz?

    Bo na rondzie nie ma wysepki ?

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200
    []=******=[] www.przemysl-przemysl.prv.pl / *Licytuj* www.ebay.pl

  • 72. Data: 2005-05-30 18:04:41
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Stasio Podróżnik wrote:
    > witek napisał(a):
    >
    >> a czemu mi odpowiadasz?
    >

    > Bo na rondzie nie ma wysepki ?

    ale ja napisałem zupełnie coś innego
    ja napisałem, że rondo to nie jest skrzyżowanie z wysepką na środku, na
    którym można skręcić w lewo.
    Pozajączkowały ci się posty.

  • 73. Data: 2005-05-30 19:50:10
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    witek wrote:
    > takie rondo jest np. przy spodku w Katowicach. Prawy pas, zawsze zmusza
    > do wyjazdu z ronda na nastepnym zjeździe.

    Nie jest - zostalo porzadnie rozkopane. Teraz przy jednym z wyjazdow
    OBYDWA pasy (rondo ma teraz dwa pasy) wyjezdzaja z ronda.

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 74. Data: 2005-05-30 19:59:44
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    McCartney wrote:

    > A tak ogólnie:
    >
    > Dyskusja w całym wątku zażarta, nie chcę przerywac - widzę, że
    > tak można długo bo zawsze się znajdzie argument w stylu
    > "głupi jesteś".

    też widzę, że ciśnienie rośnie...
    "g... j..." to też argument ;)

    > Myślę, ze nie dojdziemy do porozumienia. Każdy pozostanie
    > przy swoim.

    bo pewnie mamy dwa obozy i każdy o czymś innym...
    1- jak ma się to do prawa
    2- jak "byłoby" cudownie

    > Wniosek jest moim zdaniem jeden - na razie nie wiadomo,
    > wszystko zależy od tego, jaki się policjant trafi (czy
    > sędzia). I tę niejasność moim zdaniem powinno się uregulować.

    sęk w tym, że jest uregulowane,
    ale może trochę do "d..."

    --
    regent...
    (...)

  • 75. Data: 2005-05-30 20:23:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kocureq wrote:

    > Nie jest - zostalo porzadnie rozkopane. Teraz przy jednym z wyjazdow
    > OBYDWA pasy (rondo ma teraz dwa pasy) wyjezdzaja z ronda.

    no , dawno tam nie byłem.

  • 76. Data: 2005-05-30 21:31:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 30 May 2005 14:10:59 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Ja tylko - gwoli ścisłości - pragnę przypomnieć, że wszelkie powyższe
    > rozważania dotyczą się skrzyżowania o ruchu okrężnym, takim jak tu
    > http://www.kulka.pl/bezpieczniej/3.gif

    tu na rondzie masz tylko jeden pas więc dyskusja jest bezprzedmiotowa

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 77. Data: 2005-05-30 21:34:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 30 May 2005 12:35:27 +0000 (UTC), Artur M. Piwko napisał(a):

    > Jesli chodzi Ci o niepisana zasade, w imie ktorej jesli
    > chcesz przejechac przynajmniej polowe "ronda", masz trzymac
    > sie lewego pasa, to sie mylisz. Prawym mozesz zaliczyc
    > nawet pelna rundke.

    Ależ oczywiście. Ale jeżeli wjeżdzasz na pas z dwupasmowej drogi
    jednokierunkowej i skręcasz w lewo, to powinieneś znajdować się na lewym
    pasie. Jeżeli prawy jest wolny, to możesz wjechać na dowolny. Jeżeli na
    prawym jest pojazd, pozostaje tylko lewy na rondzie.
    W efekcie w sytuacji kolizyjnej (=jest pojazd na prawym pasie) nie masz
    możliwości znaleźć się zgodnie z przepisami na prawym pasie. CBDU.

  • 78. Data: 2005-05-30 21:57:57
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > Ktore to rondo jest dosyc upierdliwym i denerwujacym tworem w tym miescie. (:

    Dlatego, bo 90 % pokonujacych tę przeszkodę drogową jeździ tak, jakby
    chciała z ronda skręcać w lewo ;-) Gdyby choc przez chwilkę zauważyła,
    że z ronda można zjechac tylko w prawo, ruch stałby sie płynniejszy.
    Dotyczy to szczególnie pokonywaczy w kierunku JP2-> Popiełuszki.

    M.

  • 79. Data: 2005-05-30 22:10:38
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    witek wrote:
    > no , dawno tam nie byłem.

    Ale to juz jest ciekawe :) Bo teraz to rondo wyglada tak (rozcialem przy
    wjezdzie od strony centrum)

    | * | | | | | | |
    | | | | | | | |
    | | | | | | | |
    -+ +----+ +----+ +------+ |

    ------------------------------+ |
    | |
    | * |
    /\
    wjazd

    Gdzie * oznaczony jest ten sam punkt - wjazd od strony centru,, rondo ma
    4 "odnogi",

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 80. Data: 2005-05-30 23:18:25
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kocureq wrote:

    > Ale to juz jest ciekawe :) Bo teraz to rondo wyglada tak (rozcialem przy
    > wjezdzie od strony centrum)
    >
    > | * | | | | | | |
    > | | | | | | | |
    > | | | | | | | |
    > -+ +----+ +----+ +------+ |

    > | |
    > | * |
    > /\
    > wjazd
    >
    > Gdzie * oznaczony jest ten sam punkt - wjazd od strony centru,, rondo ma
    > 4 "odnogi",

    weź kartkę narysuj to rondo na kartce, po czym przetnij.
    I spróbuj to przeciąć tak, jak narysowałeś, aby jeden samochód znalazł
    ci się w dwóch miejscach. Coś przekombinowałeś.