  • 1. Data: 2005-05-29 21:49:04
    Temat: chłosta co wy na to?
    Od: Zugo <z...@t...pl>

    Od dłuższedo czasu gnębi mnie takie zagadnienie czy wprowazenie chłosty
    np: dla pijanych kierowców (po wytrzeżwieniu oczywiście) lub dla
    mężczyzn byjących kobiety, ogulnie żecz mówiąc za bycie głupim
    patafianem nie było by dobrym rozwiązaniem przecież takiemu i owemu
    szczeże wisi co mogą mu zrobić i będzie wisiało dopuki nie poczuje na
    własnej skórze. co wy o tym myślicie?

    PS: przepraszam za odbieganie od tematu grupy ale nie wiem gdzie indziej
    mugłbym zadać to pytanie.

  • 2. Data: 2005-05-29 21:52:17
    Temat: Re: chłosta co wy na to?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zugo wrote:
> [...]
    > patafianem nie było by dobrym rozwiązaniem przecież takiemu i owemu
    > szczeże wisi co mogą mu zrobić i będzie wisiało dopuki nie poczuje na

    To jest sprzeczne z wszelkimi konwencjami dotyczącymi praw człowieka -
    nie przejdzie.

    ATSD to ciekaw jestem, jak skuteczna byłaby chłosta na ludzi tak
    potwornie kaleczących język, jak ty ;->

  • 3. Data: 2005-05-29 21:55:13
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Zugo wrote:
    > PS: przepraszam za odbieganie od tematu grupy ale nie wiem gdzie indziej
    > mugłbym zadać to pytanie.

    Może w podstawówce? :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 4. Data: 2005-05-29 22:08:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Zugo napisał(a):
> [...]
    > własnej skórze. co wy o tym myślicie?
    >
    > PS: przepraszam za odbieganie od tematu grupy ale nie wiem gdzie indziej

    Amnesty internasznal juz wyslalo komando ktore Cie za ten pomysl
    spacyfikuje.

    Do tego w drugiej fali zaatakuje Cie brygada ortografow :)

  • 5. Data: 2005-05-29 22:19:21
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Zugo wrote:
    > PS: przepraszam za odbieganie od tematu grupy ale nie wiem gdzie indziej
    > mugłbym zadać to pytanie.

    na grupie pl.hum.polszczyzna???

    --
    regent...
    (...)

  • 6. Data: 2005-05-29 22:25:10
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Zugo" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
    > PS: przepraszam za odbieganie od tematu grupy ale nie wiem gdzie indziej
    > mugłbym zadać to pytanie.

    Najlepiej nigdzie, bo właśnie totalnie się skompromitowałeś.

    Piotr

  • 7. Data: 2005-05-29 23:45:36
    Od: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    PiotRek wrote:
    > Użytkownik "Zugo" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Najlepiej nigdzie, bo właśnie totalnie się skompromitowałeś.

    Pomysł dobry, tylko trzeba sie oderwac od stereotypów w mysleniu.

    Chłosta,- kara skuteczna, szybka, tania, trafiajaca kazdemu do
    przekonania:), nawet prymitywnemu dresowi, nie skazująca na przymusowy
    kontakt ze srodowiskiem przestępczym, nie wyłączająca z normalnego zycia i
    nie narażająca skazanego na tortury związane z pobytem w więzieniu.
    Jestem za!!

    --
    w adresie użyj zamiast pełnej nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj.
    "wp" Pozdr.

  • 8. Data: 2005-05-30 04:49:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Zugo napisał(a):

    > co wy o tym myślicie?

    Ja sugeruję wprowadzenie chłosty za łamanie zasad ortografii...

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6

  • 9. Data: 2005-05-30 05:22:44
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Zugo" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Od dłuższedo czasu gnębi mnie takie zagadnienie czy

    > byjących kobiety, ogulnie żecz szczeże dopuki

    > co wy o tym myślicie?

    Ze jestes trollem analfabeta.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 10. Data: 2005-05-30 09:27:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > myślicie?
    >
    > PS: przepraszam za odbieganie od tematu grupy ale nie wiem gdzie indziej

    a zastanopwiles sie co bedzie jak "dzielni" policjanci "pochalstaja"
    niewinna osobe? np Ciebie?

    a co z kobietami bijacymi, zachowujacymi sie czasem jak gowniazeria?

    P.