  • 1. Data: 2005-05-29 18:53:10
    Temat: znieslawienie
    Od: "Piotr Z" <o...@g...pl>

    Szanowni grupowicze, mam nastepujace pytanie.
    Czy publikowanie - np. gdzies w internecie - ogloszenia towarzyskiego z
    imieniem i numerem telefonu (komorkowego) danej osoby wyczerpuje znamiona
    przestepstwa z art 212 k.k. (a moze jakiegos innego artykulu)?

    Pozdrawiam i czekam na odpowiedz
    Piotr

  • 2. Data: 2005-05-29 19:56:20
    Temat: Re: znieslawienie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Z" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    Jeśli publikującym nie jest osoba zainteresowana, to moim zdaniem
    podchodzi to pod złośliwe niepokojenie z kodeksu wykroczeń. No chyba, że
    treść ogłoszenia jest jakaś wybitnie szkalująca w stylu "poszukuję kozy
    w celu uprawiania seksu". To wówczas można by było faktycznie próbować z
    kodeksu karnego to kwalifikować. Ale samego anonsu w stylu "poznam pana
    / panią" bym nie ryzykował.

  • 3. Data: 2005-05-29 21:43:35
    Od: Zugo <z...@t...pl>

    Według mnie to się kwolfikuje pod tak zwany "wpierdol" prawo w
    niekturych przypadkach jest bezsilne.

  • 4. Data: 2005-05-29 21:51:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zugo wrote:
    > Według mnie to się kwolfikuje pod tak zwany "wpierdol" prawo w
    > niekturych przypadkach jest bezsilne.

    Primo: to jest grupa pl.soc.prawo a nie pl.soc.dresiarze
    Secundo: zanim się w ogóle odezwiesz, to przynajmniej postaraj się
    nauczyć pisać.

  • 5. Data: 2005-05-29 22:56:40
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Primo: to jest grupa pl.soc.prawo a nie pl.soc.dresiarze
    > Secundo: zanim się w ogóle odezwiesz, to przynajmniej postaraj się
    > nauczyć pisać.
    Ale znaczenie i sens oddał prawidłowo ;-)

    MZ