  • 1. Data: 2003-08-08 17:13:21
    Temat: kłopoty z umową z Polsatem cyfrowym
    Od: "s.k." <s...@w...pl>

    witam wszystkich!
    mam pytanie:czy mial kto klopoty w polsatem cyfr. jezeli chodzi o
    rozwiazanie umowy abonenckiej a raczej z ich sztuczkami ?

    Przyslali mi obciazenia za rozne dziwne sprawy...chetnie wymienie info z
    kims bezposrednio zainteresowanym!!!byc moze rowniez poszkodowanym...

    pozdro
    Jac

  • 2. Data: 2003-08-08 17:37:11
    Temat: Re: kłopoty z umowš z Polsatem cyfrowym
    Od: diodka <d...@U...pl>

    Użytkownik s.k. napisał:
> [...]
    >
    > Przyslali mi obciazenia za rozne dziwne sprawy...chetnie wymienie info z
    > kims bezposrednio zainteresowanym!!!byc moze rowniez poszkodowanym...

    oddaj dekoder... wyslij kopie pisma potwierdzajacego ze oddales bo im to
    b. potrzebne do szczescia :)))))
    d.