  • 1. Data: 2003-08-08 17:04:52
    Temat: rozwód
    Od: "ania" <p...@i...pl>

    Mój maż wyprowadził sie z domu i zabrał kluczyki, dokumenty oraz tablice
    rejestracyjne samochodu który jest współwłasnością. W zwiazku z tym mam
    dosyc spore utrudnienia bo mieszkam na wsi... Czy jest jakaś możliwość
    korzystania z samochodu.
    Poza tym włamał mi sie na bezpłatne konto internetowe, wydrukował list i
    rozdał je rodzinie - czy jest to karalne i czy moż eto być traktowane przez
    prokuratora jako sprawa z urzedu czy musiłabym założyć proces cywilny.?
    Aniaa