  • 1. Data: 2007-07-10 11:07:52
    Temat: klopoty z odebraniem papierow z uczelni
    Od: jj <j...@j...com>

    Czesc,

    Przegladalem archiwum w tej sprawie, i niby cos tam wiem, ale i tak udalo
    im sie chyba mnie wykolowac.
    Z listy studentow zostalem skreslony na poczatku roku, zalegam z
    platnosciami, kwota co prawda
    nie wielka, ale w obecnej chwili splacic jej w stanie nie jestem.
    Na moja prosbe o papiery, dostalem obiegowke do wypelniania, tego podobno
    nie przeskocze,
    takie sa zasady wg MEN-u, i obiegowke musze oddac.
    problem byl jedynie z kwestura, wzialem od nich informacje na pismie ze
    zalegam z platnosciami,
    napisalem podanie o rozlozenie jej na raty...dzisiaj dzwonie aby upewnic
    sie czy mam po co jechac
    a tu sie okazuje ze pani w sekretariacie to ona nic mi wydac w obecnej
    chwili nie moze, bo zalegam z platnosciami.
    jak to ureguluje to ok, ale skoro rozmawialem z kanclerzem, i sprawa wg
    mnie zostala wyjasniona to powininenem
    umiescic w podaniu prosbe o wydanie dokumentow. tutaj moj blad, przyznaje
    sie.
    papiery musze odebrac do konca tego tygodnia, i juz cos czuje ze bedzie z
    tym klopot.
    wpadac do tej szkoly z patrolem policji, czy co?

  • 2. Data: 2007-07-10 13:23:38
    Temat: Re: klopoty z odebraniem papierow z uczelni
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "jj" <j...@j...com> wrote in message news:op.tu8w54kmavtvt9@localhost...
    > a tu sie okazuje ze pani w sekretariacie to ona nic mi wydac w obecnej
    > chwili nie moze, bo zalegam z platnosciami.

    zadzwoń po policję, że pani na uczelni odmawia ci wydania twoim dokumentów.
    Oni juz jej wytłumaczą tak, że do nie dotrze.
    Dzień pracy może się dla niej skończyć w kajdankach.
    Wątek an grupie już był poszukja w archiwum.

  • 3. Data: 2007-07-10 14:31:43
    Od: Jacek_P <O...@c...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisal:
    > zadzwoń po policję, że pani na uczelni odmawia ci wydania twoim dokumentów.
    > Oni juz jej wytłumaczą tak, że do nie dotrze.
    > Dzień pracy może się dla niej skończyć w kajdankach.

    Poducz sie :) Policja musi miec zgode rektora, aby wejsc na teren uczelni.

    Co do meritum: sklada sie pismo (z potwierdzeniem na kopii), ze zadasz
    wydania dokumentow. W zalaczeniu mozesz dolaczyc kopie (nie oryginal)
    pisma kanclerza wyrazajacego zgode na rozratowanie platnosci.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2007-07-10 15:04:39
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.tu8w54kmavtvt9@localhost jj <j...@j...com> pisze:

    > Na moja prosbe o papiery, dostalem obiegowke do wypelniania, tego
    > podobno nie przeskocze,
    > takie sa zasady wg MEN-u, i obiegowke musze oddac.
    Nieprawda, to oni muszą ci oddać dokumenty. Nawet jak się nie rozliczysz,
    one nie są zastawem i stanowią twoja własność. Mogą cię ścigać o należności
    na drodze cywilnej.
    Niech ci podadzą podstawę prawną, bo rozporządzenie mówi co innego.
    Jak ci już pisano - wniosek z rządaniem (nie prośbą) o wydanie dokumentów, w
    razie odmowy lub braku odpowiedzi skarga do MEN i - w ostateczności -
    zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa.

    > papiery musze odebrac do konca tego tygodnia, i juz cos czuje ze bedzie
    > z tym klopot.
    Może być. Pogóź im we wniosku konsekwencjami, może zmiękną od razu.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-07-10 15:51:17
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 10.07.2007 Jacek_P <O...@c...edu.pl> napisał/a:

    > Poducz sie :) Policja musi miec zgode rektora, aby wejsc na teren uczelni.

    A nie dotyczy to tylko państwowych?

    Trzeba powiedzieć, że obawiasz się, że pani w dziekanacie chce je
    niedługo zniszczyć. Wtedy będzie stan niecierpiący zwłoki. :)

    Swoją drogą idiotyczny przepis. ZOMO już nie pałuje każdego kto się
    nawinie, nie trzeba "chronić" uczelni przed służbami. Ciekawe, kto to w
    końcu kiedyś zniesie.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 6. Data: 2007-07-10 15:52:57
    Od: jj <j...@j...com>

    On Tue, 10 Jul 2007 17:04:39 +0200, Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

> [...]
    > dokumentów, w razie odmowy lub braku odpowiedzi skarga do MEN i - w
    > ostateczności - zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa.

    Czyli jeszcze dla pewnosci - to czy wypelnie obiegowke, czy nie nie ma nic
    do rzeczy?
    Gosc twierdzil ze obiegowka musi byc oddana, takie jest rozporzadzenie wg
    MENu,
    i bez niej nie moga mi wydac swiadectwa ktorego oni nie przetrzymuja i
    wszystko jest zgodnie z prawem.
    Zawsze mi sie wydawalo ze obiegowka to po prostu wewnetrzny dokument
    szkoly,
    a mocy prawnej to on nie ma zadnej.

  • 7. Data: 2007-07-10 15:56:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f7076k$p2q$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    > wniosek z rządaniem (nie prośbą)
    Ooops...
    A jeszcze lepiej - żądaniem.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2007-07-10 15:58:20
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Jacek_P pisze:

    > Poducz sie :) Policja musi miec zgode rektora, aby wejsc na teren uczelni.

    Może ma ? Może rektor zawarł z policją porozumienie o którym mowa w
    art. 227 par. 4 ? Na Policję zadzwonić warto tak czy tak, szczególnie
    jeśli dokumenty potrzebne są już, zaraz.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 9. Data: 2007-07-10 16:06:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.tu9aejlaavtvt9@a64 jj <j...@j...com> pisze:

    > Czyli jeszcze dla pewnosci - to czy wypelnie obiegowke, czy nie nie ma
    > nic do rzeczy?
    Nie może mieć wpływu na wydanie dokumentów. Gdybyś ukończył studia i żądał
    wydania dyplomu byłoby tak samo.

    > Gosc twierdzil ze obiegowka musi byc oddana, takie jest rozporzadzenie
    > wg MENu,
    > i bez niej nie moga mi wydac swiadectwa ktorego oni nie przetrzymuja i
    > wszystko jest zgodnie z prawem.
    Czy ja piszę niewyraźnie? Niech poda konkretną podstawę prawną, nr Dz.U,
    artykuł, §.
    Na jakie w ogóle rozporządzenie on sie powołuje?

    > Zawsze mi sie wydawalo ze obiegowka to po prostu wewnetrzny dokument
    > szkoly, a mocy prawnej to on nie ma zadnej.
    Jest to wewnętrzny dokument instytucji o charakterze
    ewidencyjno-porządkowym, wprowadzony - jak sadzę - jakimś wewnętrznym
    regulaminem, instrukcją albo czymś podobnym. Tyle, że takie regulacje, jako
    akty niższego rzędu niż np. rozporządzenie nie mogą zawierać zapisów
    sprzecznych z aktami prawnymi wyższego rzędu.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2007-07-10 16:35:09
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
> [...]

    (...)
    > razie odmowy lub braku odpowiedzi skarga do MEN i - w ostateczności -
    > zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa.

    A to wyzsze uczelnie podpadają pod MEN?
    Ciekawe do kogo byście tę skargę tam napisali:)
    Anka