  • 1. Data: 2007-07-10 12:22:45
    Temat: Rejestry, rejestry...
    Od: t...@o...pl

    Pewnie było to ze sto razy, ale mając ograniczony dostęp do sieci nie
    bardzo mogę przeglądac archiwa. Pytanie następujące: w lutym 2004
    skazana zostałam z art.182 kk na pół roku w zawieszeniu na dwa lata i
    grzywnę. Grzywnę zapłaciłam oczywiście natychmiast. Nigdy potem nie
    miałam konfliktu z prawem, nawet w zakresie mandatowym (o ile
    prawidłowo to nazywam). Kiedy moje nazwisko zniknie z rejestru
    skazanych i kiedy mogę składać oświadczenia (np. dla pracodawcy), że
    nie byłam karana? Czy w tej sprawie winnam występowac do rejestru o
    dodatkowe czynności wykreślające?
    T.

  • 2. Data: 2007-07-10 14:53:12
    Temat: Re: Rejestry, rejestry...
    Od: l...@g...com

    zatarcie następuje po 6 miesiącach od końca okresu próby

    pozdrawiam

    EŁPI

  • 3. Data: 2007-07-10 16:38:41
    Od: t...@o...pl

    l...@g...com napisał(a):
    > zatarcie następuje po 6 miesiącach od końca okresu próby
    >
    > pozdrawiam
    >

    > EŁPI
    ==========================
    Bardzo dziekuję!
    T.

  • 4. Data: 2007-07-10 23:31:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    t...@o...pl wrote:
> [...]
    > skazana zostałam z art.182 kk na pół roku w zawieszeniu na dwa lata i
    > grzywnę. Grzywnę zapłaciłam oczywiście natychmiast. Nigdy potem nie

    A fuuuuuuj. Mam nadzieję, że oprócz grzywny było jeszcze obciążenie
    kosztami za usunięcie skutków?

> [...]
    > prawidłowo to nazywam). Kiedy moje nazwisko zniknie z rejestru
    > skazanych i kiedy mogę składać oświadczenia (np. dla pracodawcy), że

    Pół roku od zakończenia okresu próby. Pamiętaj, że to leci od daty
    uprawomocnienia wyroku, a nie od daty jego wydania.

  • 5. Data: 2007-07-11 09:41:41
    Od: t...@o...pl

    On 11 Lip, 01:31, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

> [...]
    >
    > Pół roku od zakończenia okresu próby. Pamiętaj, że to leci od daty
    > uprawomocnienia wyroku, a nie od daty jego wydania.
    Tak, wszystko zostało naprawione, usunięte szkody itd. Jeszcze PRZED
    uprawomocnieniem się wyroku.
    T.