  • 1. Data: 2007-07-10 10:32:00
    Temat: apelacja oddalona, adwokat wzywa do zaplaty
    Od: "Małgorzata" <g...@v...pl>

    Sad Okregowy w Y oddalil apelacje i utrzymal w mocy wyrok Sadu Rejonowego w
    X, zasadzil koszty zastepstwa adwokackiego w postepowaniu odwolawczym w
    wysokosci x zl. wyrok w X jest prawomocny i adwokat wzywa do przekazania
    kwoty na rzecz mandantow plus odsetki. Napisalam pismo o mozliwosc
    rozlozenia na raty tej sumy, jednak pismo moje i strony przeciwnej minely
    sie, a adwokat uprzedza,ze jezeli minie termin zaplaty to moze wszac
    postepowanie egzekucyjne. I teraz pytanie: co zrobic? Nie mam wystarczajacej
    sumy pieneidzy aby im zaplacic i boje sie dodatkowych kosztow z postepowania
    egzekucyjnego, a narazie odpowiedzi brak na moje pismo dotyczace rozlozenia
    na raty. Nie wiem czy to isttotne,ale na dzien dzisiejszy brak jest rowniez
    wyroku na pismie z SO w Y.
    Z gory dziekuje za pomoc
    Pozdrawiam
    Malgorzata

  • 2. Data: 2007-07-10 11:51:26
    Temat: Re: apelacja oddalona, adwokat wzywa do zaplaty
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Małgorzata pisze:

    > I teraz pytanie: co zrobic?

    Możesz tylko dążyć do ugodowego załatwienia tej sprawy. Innych
    możliwości nie masz.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/