    From: jj <j...@j...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: klopoty z odebraniem papierow z uczelni
    Date: Tue, 10 Jul 2007 13:07:52 +0200

    Czesc,

    Przegladalem archiwum w tej sprawie, i niby cos tam wiem, ale i tak udalo
    im sie chyba mnie wykolowac.
    Z listy studentow zostalem skreslony na poczatku roku, zalegam z
    platnosciami, kwota co prawda
    nie wielka, ale w obecnej chwili splacic jej w stanie nie jestem.
    Na moja prosbe o papiery, dostalem obiegowke do wypelniania, tego podobno
    nie przeskocze,
    takie sa zasady wg MEN-u, i obiegowke musze oddac.
    problem byl jedynie z kwestura, wzialem od nich informacje na pismie ze
    zalegam z platnosciami,
    napisalem podanie o rozlozenie jej na raty...dzisiaj dzwonie aby upewnic
    sie czy mam po co jechac
    a tu sie okazuje ze pani w sekretariacie to ona nic mi wydac w obecnej
    chwili nie moze, bo zalegam z platnosciami.
    jak to ureguluje to ok, ale skoro rozmawialem z kanclerzem, i sprawa wg
    mnie zostala wyjasniona to powininenem
    umiescic w podaniu prosbe o wydanie dokumentow. tutaj moj blad, przyznaje
    sie.
    papiery musze odebrac do konca tego tygodnia, i juz cos czuje ze bedzie z
    tym klopot.
    wpadac do tej szkoly z patrolem policji, czy co?