  • 21. Data: 2007-07-11 10:03:14
    Temat: Re: klopoty z odebraniem papierow z uczelni
    Od: jj <j...@j...com>

    zdaje sie ze

    Art. 276. Kto niszczy, uszkadza, czyni bezużytecznym, ukrywa lub usuwa
    dokument, którym nie ma prawa wyłącznie rozporządzać, podlega grzywnie,
    karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

  • 22. Data: 2007-07-11 10:46:06
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie jj w liscie z dnia 2007-07-11 12:03 napisala
    nastepujace slowa:

    Dziekuje ;)

    --
    michal

  • 23. Data: 2007-07-11 10:57:09
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Uważasz, że jakby ktoś np. kogoś na terenie np. Politechniki
    > Warszawskiej zastrzelił/wziął na zakładnika, to policjanci mieliby
    > czekać na zezwolenie rektora?

    Przepis jednak wyraźnie rozróżnia przypadki w których chodzi o
    zagrożenie zdrowia lub życia.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 24. Data: 2007-07-11 12:25:03
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Sebcio napisał(a) :

    > Przepis jednak wyraźnie rozróżnia przypadki w których chodzi o
    > zagrożenie zdrowia lub życia.

    Acha, to jak rozumiem najazd na akademik, gdzie nasi dzielni
    Policjanci ratowali życie studentów zagrożonych przez pirackie
    oprogramowanie był jak najbardziej uzasadniony.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 25. Data: 2007-07-11 13:22:19
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Zbynek Ltd. pisze:

    > Acha, to jak rozumiem najazd na akademik, gdzie nasi dzielni Policjanci
    > ratowali życie studentów zagrożonych przez pirackie oprogramowanie był
    > jak najbardziej uzasadniony.

    A co ma piernik do bieżącej dyskusji ? Ja mówię o art. 227 par. 3 prawa
    o szkolnictwie wyższym a Ty o jakiejś sprawie z przeszłości.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 26. Data: 2007-07-11 14:17:38
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Zbynek Ltd. porozsypywal nastepujace haczki:
    > Acha, to jak rozumiem najazd na akademik, gdzie nasi dzielni Policjanci
    > ratowali życie studentów zagrożonych przez pirackie oprogramowanie był
    > jak najbardziej uzasadniony.

    IMHO tam nie bylo zgody rektora ale byla zgoda prorektora
    --
    badzio

  • 27. Data: 2007-07-12 15:53:40
    Od: jj <j...@j...com>

    no i odebralem, panie w dziekanacie nawet nie chcialy przyjac mojego
    podania tylko skonsultowaly chyba z kims wyzej i oddaly bez gadania.

  • 28. Data: 2007-07-12 18:00:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.tvczrqtqavtvt9@a64 jj <j...@j...com> pisze:

    > no i odebralem, panie w dziekanacie nawet nie chcialy przyjac mojego
    > podania tylko skonsultowaly chyba z kims wyzej i oddaly bez gadania.
    No i dobrze. Nie można pozwalać urzędasom czy innym biurwom brykać jak im
    sie podoba.

    --
    Jotte