  • 1. Data: 2007-07-10 08:42:50
    Temat: Postępowanie spadkowe.
    Od: Jerry <p...@g...pl>

    Jakie są możliwości formalne opóźnienia postępowania spadkowego lub jego
    zablokowania. Będę wdzięczny za linki do tego tematu. Mam tu kogoś z
    rodziny kto robi pewne podchody bez mojej zgody i wiedzy i prawdopodobnie
    chce mnie okraść. Muszę znaleść prawne sposoby obrony swojej pozycji.

  • 2. Data: 2007-07-10 11:48:21
    Temat: Re: Postępowanie spadkowe.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jerry pisze:

    > Muszę znaleść (..) sposoby obrony swojej pozycji.

    Może lekarz? Pieniactwo da się leczyć.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/