  • 11. Data: 2007-01-22 20:38:53
    Temat: Re: kłopoty z laptopem
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia Mon, 22 Jan 2007 21:31:35 +0100, gasper napisał(a):

    > Użytkownik "akala" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    >
    > każdy ma nip - czy prowadzi DG czy Nie
    >

    > Pozdraweiam

    jak prywatnie kupujesz komputer to co każesz nip wpisywać ? ponandto nie
    pytałem o to

    akal

  • 12. Data: 2007-01-22 20:40:27
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia Mon, 22 Jan 2007 20:11:46 -0000, Piotr Żebrowski napisał(a):

    > od tego sa neistety ubezpieczenia.. zwłaszcza jak sie działalnośc firmy opiera na
    czyms takim.. niestety teraz to se mozna.. zakup na firme - mozna ich jedynie scigac
    sadownie bo pod prawa konsumenckie to raczje nie podpada..

    no a przepisy kodeksu cywilnego myśle o przepisach dotyczących sprzedaży

    akala

  • 13. Data: 2007-01-22 20:41:26
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia 22 Jan 2007 20:34:04 GMT, 'Tom N' napisał(a):

    > A to już problem nabywcy, ze ozdobniki przy imieniu i nazwisku na fakturze
    > sobie życzy gdy nabywa w celu ;-)

    a jak inaczej wprowadzisz to do firmy ?

    akala

  • 14. Data: 2007-01-22 20:48:07
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > jak prywatnie kupujesz komputer to co każesz nip wpisywać ?

    wiele osób potrzebuje na prywatnym zakupie nipu - funkcjonują jeszcze różne
    refundacje itd

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2007-01-22 20:52:05
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Piotr M." <d...@C...gmail.com> napisał w wiadomości

    > Ja w sprawach informacyjnych zawsze dzwonie do Rzecznika Praw Konsumenta,
    > nigdy mnie nie zawiódł. Szczególnie jak mam coś reklamować.

    tylko, że on nie jest konsumentem, cytuje: "mój znajomy rozpoczął jedoosobową
    DG. Kupił niezbędnego mu do pracy
    laptopa"

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2007-01-22 20:56:27
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    akala <a...@a...com> w

    > a jak inaczej wprowadzisz to do firmy ?

    Wpisując w odpowiednie ewidencje? Zgodnie z odpowiednimi ustawami i
    rozporządzeniami, w tym takimi, które określaja co ma byc na fakturze VAT?
    Nie zauważyłem, żeby jakieś ozdobniki były wymagane po imieniu i nazwisku,
    zreszta ich brak naocznie stwierdzam w swoim wypisie z EDG...
    ICMPTZ ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 17. Data: 2007-01-22 21:03:26
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    gasper <n...@m...pl> w

    > cytuje: "mój znajomy rozpoczął jedoosobową
    > DG. Kupił niezbędnego mu do pracy laptopa"

    Wyraźnie napisałeś "do pracy" -- w ramach DG pracy sie nie świadczy ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 18. Data: 2007-01-22 21:04:07
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia 22 Jan 2007 20:56:27 GMT, 'Tom N' napisał(a):

> [...]
    > Nie zauważyłem, żeby jakieś ozdobniki były wymagane po imieniu i nazwisku,
    > zreszta ich brak naocznie stwierdzam w swoim wypisie z EDG...

    No dobrze a co z moim pytaniem ,bo jak narazie ja zpytałem o drogę a
    dyskusja jest o lotach kosmicznych .
    Tak została wystawiona faktura i moje pytanie było takie: co mój znajomy
    ma dalej robić ,jak dalej postępować ?

    akala

  • 19. Data: 2007-01-22 21:08:51
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Tak została wystawiona faktura i moje pytanie było takie: co mój znajomy
    > ma dalej robić ,jak dalej postępować ?

    jak reklamował z tytułu gwarancji to pozostaje przeczytać jej warunki i terminy
    naprawy

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2007-01-22 21:08:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "akala" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    Może mi gdzieś umknęło, ale jaki termin naprawy wynika z umowy gwarancyjnej?