    From: "Soltys" <e...@f...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kłopot z rowerem w banku PKO BP S.A.
    Date: Fri, 30 Jul 2004 16:28:14 +0200

    Wybacz brak powagi i merytorycznej odpowiedzi, ale wydaje mi się że problem polegał
    nie na tym, że zostawiłeś rower lecz na tym że zostawiłeś cokolwiek(!)

    Gdybyś zostawił rolki, deske, torbe, drugie śniadanie itp.reakcja ochroniarza była by
    taka sama-pownna być

    Natomiast :))) gdybyś np.założył rower na plecy (na szelkach czy jakoś) poza głupimi
    spojżeniami chyba by Cię nikt nie zaczepił.

    Wiem, że mogłeś się wkurzyć, bo w końcu naruszyli Twoją własność-też bym się wkurzył
    Ale gdybym był ochroniarzem zrobiłbym to samo i jeszcze Ciebie razem z rowerem
    wyprowadził.:)

    Każdy obcy przedmiot w obrębie ochrony wzbudza zainteresowanie i lekki niepokój
    (paranoja?) dla Ciebie to tylko rower - ale czy przypadkiem nie masz w dętkach
    sarinu, a w ramie podpierającej siodełko-rakiety balistycznej.<ROTLF>

    Zakładając najgorsze, lepiej i bezpieczniej jest usunąć obcy przedmiot z obiektu.

    ps.a spróbój wsiąść z rowerem do autobusu lub tramwaju w Warszawie ;(

    --
    Soltys