    From: "Mikolaj" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kłopot z rowerem w banku PKO BP S.A.
    Date: Fri, 30 Jul 2004 14:12:19 +0000 (UTC)

    > - Jak można zgodnie z prawem kogoś zmusić do przestrzegania zakazu
    > wprowadzania roweru do
    > banku.

    Nie wiem co do reszty sprawy ale wydaje mi sie ze bank jako prywatna firma
    moze kierowac sie swoimi wlasnymi rozporzadzeniami i n.p. jezeli ja zaloze
    bank do ktorego nie bede wpuszczal osob nizszych niz 165cm a tym bardziej nie
    osoby noszace zielone skarpetki we wtorki to nikt mi tego nie zabroni, bo
    jezeli to sie nie podoba to klient moze udac sie do innego banku.

    Co do zachowania ochroniarza to jest juz inny temat (osobiscie bym zrobil
    awanture i walil prosto do dyrektora) bo czy byl tam znak przy wejsciu o
    zakazie rowerow?

    Pozdrawiam

    M.