  • Data: 2019-05-20 17:49:45
    Temat: Re: klient z buska.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.05.2019 o 17:26, J.F. pisze:

    > Musisz wszczac nowa sprawe, moze tym razem bedzie wylosowany inny sedzia
    > i uzna ze zgodnie z zasadami wspolzycia spolecznego trzeba wyplacic :-)

    Chyba się nie da - to nie referendum.

    No nic - w razie czego będzie RPO pewnie apaelował, ja sobie dam zapewne
    spokój, bo w apelacji to już chyba amatorzy mają zakaz wstępu.

    > A ktore prawo miedzynarodowe ?
    > Moze TSUE cos poradzi :-)

    Może, ale chyba trzeba całą drogę po polsku przejść. Na to mnie
    normalnie nie stać. Ja to traktuję trochę jak hobby. Wiesz - tęgie łby
    myślały nad tym jak wychujać obywatela. Do tego potrzebny jest
    odpowiedni poziom spierdolenia moralnego. Przykład z dziś -

    Pełnomnicnik powoda: Czemu powódka nie aplikowała na stanowisko
    powtórnie? (było fikcyjnie zlikwidowane - pojawiło się dokładnie 23 dni
    od wygaszenia etatu żony i było identyczne w każdym szczególe - to w
    tego typu firmach dość dobrze jest opisane) - Przecież nie jest
    wykluczone, że zatrudnilibyśmy osobę przebywającą na urlopie rodzicielskim?

    Praktyka jest taka, że jak masz sprawę z KOWR to masz bana na całą
    administrację publiczną

    > Nie pamietam - do czego zabraknie ?

    Do wpadnięcia do elitarnego klubu tych co na wyrok w tym sądzie czekają
    ponad dwa lata. A tak konkretnioe to 13 dni, nie 23;)