  • Data: 2019-05-21 17:47:43
    Temat: Re: klient z buska.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najgorsze jest to, że nawet jak opozycja wygra to nic radykalnego ze
    > sprawcami tego burdelu nie zrobią. Nikt np. nie postawi tych szkodników
    > przed trybunałem stanu bo sami będą trzęśli dupami, że z kolejną zmianą
    > ich postawią. Będzie sezon czynności pozorwanych, część burdelu może
    > sprzątną, ale jakieś śmieci zostaną.

    Sprawdź co trubunał stanu może - podpowiedz - oberszkodnikowi nic. O i
    tak się zachowuje jakby był skazany na najwyższy wyrok możliwy do
    wyłapania od TK.

    > RPO, jeśli go pis do tego czasu nie wymieni.

    Raczej nie. Musieli by szybko - w ciągu miesiąca powinno by wiadomo co
    dalej. Zresztą rozmawiałem - nawet specjalnei nie kombinowali. Po prostu
    zredukowali fundusze - jadą na jakiejś rezerwie i po prostu nie mają
    ludzi do pracy, bo nie ma kasy etaty. Tak się legalnie wykańcza
    konstytucyjne organy.

    Shrek