  • Data: 2019-05-20 19:14:56
    Temat: Re: klient z buska.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.05.2019 o 18:40, J.F. pisze:

    > No ale czekaj - przeciez nadal trzeba skonczyc studia, zdac egzamin,
    > zrobic aplikacje ...

    Powiem ci tak. mgr inż. Z uprawnieniami. "morze to jest na pólnocy?"
    "Jak masz okna od wschodu to rano słońce mi będzie świecić?", "kim był
    Wałęsa". Nie, nie zmyślam (choć trudno w to uwierzyć - sam się
    zawieszałem) - typ w ogóle matury mieć nie powinien.

    Zresztą jak studiowałem, to mieliśmy taką maskotkę roku - wszyscy mu
    pomagali żeby dalej przeszedł, bo to w sumie śmieszne było. Ukończył
    najlepszą albo drugą uczelnie w kraju i wcale nie najłatwiejszy wydział.
    Morzna? Morzna;) Jak pomyślę jaki ze mnie inżynier (a uczelnia i wydział
    raczej z górnej półki;)

    Shrek.