  • Data: 2019-05-21 12:09:04
    Temat: Re: klient z buska.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-05-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Mi też, ale tak naprawdę to będzie realny problem jak po nich posprzątać
    > - zdemolowali sądownictwo, trójpodział władzy, media próbowali ale się
    > mosbacherowej przestraszyli. I co dalej - powiedzmy że pis przegrywa te,
    > albo następne wybory - udawać że nic się nie stało i zostawić wszelkich
    > dublerów? Zrobić tak samo jak oni - to zanczy pozmieniać nazwy
    > instytucji i wygasić wszystkich? To nie bedzie miłe, ani kryształowe,
    > ale chyba innego wyjścia nie ma.

    Najgorsze jest to, że nawet jak opozycja wygra to nic radykalnego ze
    sprawcami tego burdelu nie zrobią. Nikt np. nie postawi tych szkodników
    przed trybunałem stanu bo sami będą trzęśli dupami, że z kolejną zmianą
    ich postawią. Będzie sezon czynności pozorwanych, część burdelu może
    sprzątną, ale jakieś śmieci zostaną.

    > Nie. Prawdopodobnie będzie apelacja (zależnie kto wygra to albo będzie
    > się odwoływał KOWR, albo jeśli my to Rzecznik Praw Obywatelskich). KOWR

    RPO, jeśli go pis do tego czasu nie wymieni.

    --
    Marcin