  • Data: 2019-05-20 16:53:55
    Temat: Re: klient z buska.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > z nagłowka Wyborczej:
    >
    > Eurowybory. Schetyna o ataku na policjanta w Busku-Zdroju: Zrobił to
    > znajomy rządzących
    >
    > - Jest jedna rzecz, której nie udźwignie żadne państwo, gangrena, która
    > zniszczy każdy fundament (...). To jest utrata szacunku i zaufania dla
    > własnego państwa.

    Do tej pory miał rację;)

    > To jest takie pier.. w stylu pisu. Na siłe podciągnie ideologii gdzie
    > jej nie ma i wchodzenie na wysokie demagogiczne tony.

    No wiesz - trochę tak, że nie da się walczyć honorowo z niehonorowym
    przeciwnikiem...

    > Daj znać jak poszło.

    30 wyrok. Generalnie narracja jest tak, że wszysatko fajnie i mam rację,
    ale winnych nie ma. Prawo miedzynarodowe i konstytucja jest fajne i
    najwyższe, ale sądowi nic do tego, bo obywatel nie może skutecznie
    państwa o to pozwać... Zapisane jest, że działania niezgodne z
    założeniami społeczno gospodarczymi i sprzeczne z zasadami współżycia
    społecznego nie są realizacją prawa, ale ponoć nie wolno się na to
    powoływać;) Generalnie liczy się tylko pisia ustawa, czapka nad nią jest
    niedostępna dla obywatela. Dam znać i uzasadnienie wrzucę.

    BTW - JF- miałeś rację - zabraknie im 23 dni do dwóch lat;)

    Shrek