  • 1. Data: 2016-12-28 10:11:15
    Temat: Królestwo Kabuto
    Od: Marek <f...@f...com>

    Oni tak na poważnie czy w tym szaleństwie jest jakis haczyk?
    http://www.tvn24.pl/polska-i-swiat,33,m/wladca-kabut
    o,702822.html

    Skoro odłączenie obszaru od RP jest zbrodnią, to czemu wobec nich nie
    toczy się postępowanie, przecież z ich wypowiedzi nie wynika, ,że to
    żart lecz realna chęć separacji.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-12-28 16:57:18
    Temat: Re: Królestwo Kabuto
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-28 o 10:11, Marek pisze:
> [...]
    >
    > Skoro odłączenie obszaru od RP jest zbrodnią, to czemu wobec nich nie
    > toczy się postępowanie, przecież z ich wypowiedzi nie wynika, ,że to

    Bo nic nie odłączyli.
    Popełnij przestępstwo a potem poproś o azyl w tym "państwie" to
    się przekonasz.
    Ewentualnie PITa nie wypełnij tylko zawiadom skarbówkę że się
    do Kabuto wyprowadziłeś. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2016-12-28 20:21:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 28 Dec 2016 16:57:18 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:
    > Bo nic nie odłączyli.

    To czemu służy ta akcja, bo nie wiem jak zakwalifikować autora
    pomysłu: idiota czy cwaniak.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2016-12-28 21:25:01
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-12-28 o 20:21, Marek pisze:

    > To czemu służy ta akcja, bo nie wiem jak zakwalifikować autora pomysłu:
    > idiota czy cwaniak.

    A jedno wyklucza drugie?
    Napisali gdzieś ile kosztuje "obywatelstwo"?

  • 5. Data: 2016-12-29 09:09:39
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 28 Dec 2016 16:57:18 +0100
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Bo nic nie odłączyli.

    No nie byłbym taki pewien, z artykułu wynika jednak co innego.

    > Ewentualnie PITa nie wypełnij tylko zawiadom skarbówkę że się
    > do Kabuto wyprowadziłeś. :-)

    No i tu znowu sprzeczność, gość wspominał o zerowych podatkach i o tym że już kilka
    firm się zarejestrowało.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 6. Data: 2016-12-29 09:28:21
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    szerszen <s...@t...pl> pisze:

    > No nie byłbym taki pewien, z artykułu wynika jednak co innego.

    > No i tu znowu sprzeczność, gość wspominał o zerowych podatkach i o tym
    > że już kilka firm się zarejestrowało.

    A podpisał jakieś umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania? ;-)

    --
    A. Filip
    Kapelusik z piórami, a wszy wyłażą dziurami. (Przysłowie polskie)

  • 7. Data: 2016-12-29 11:00:34
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    >
    > Skoro odłączenie obszaru od RP jest zbrodnią, to czemu wobec nich nie
    > toczy się postępowanie, przecież z ich wypowiedzi nie wynika, ,że to

    Bardzo przypomina mi to sprzedaż działek na Księżycu czy innym Marsie.

  • 8. Data: 2016-12-29 11:35:04
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 29 Dec 2016 09:28:21 +0100 (CET)
    "A. Filip" <a...@b...pl> wrote:

    > A podpisał jakieś umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania? ;-)

    Nie mam zielonego pojęcia, ale skoro walczy o uznanie przez (nie pamiętam przez co)
    aby móc wydawać paszporty, to jednak jest to dość znaczne wydzielenie państwowości i
    wszystkiego co za tym idzie.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 9. Data: 2016-12-29 11:51:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-12-29 o 11:35, szerszen pisze:
    > aby móc wydawać paszporty

    chyba Polsatu.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2016-12-29 12:23:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.12.2016 o 11:35, szerszen pisze:

    > Nie mam zielonego pojęcia, ale skoro walczy o uznanie przez (nie pamiętam przez co)
    aby móc wydawać paszporty, to jednak jest to dość znaczne wydzielenie państwowości i
    wszystkiego co za tym idzie.

    A jak ktoś będzie twierdził, że to on jest Bonaparte a nie ten paskudny
    podszywacz z pokoju obok i on tu rządzi, to gdzie go zamkniesz;)

    Shrek